خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله هاشمی شاهرودی:

آیت‌الله شب‌زنده‌دار عمر خود را در مسیر اعتلای توحید صرف کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۴۵۶

سجایای اخلاقی ایشان از خاطر همه ارادتمندان به آن عالم ربانی پاک نخواهد شد و برای آن بنده صالح خدا، هماره لسان صدق بجای خواهد ماند.

آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله حسین شب‌زنده‌دار جهرمی، آن مرحوم را از شاگردان برجسته امام راحل توصیف کرد و گفت: ایشان عمر با برکت خود را در مسیر اعتلای کلمه توحید و اقامه معارف اصیل اسلام صرف کرد.

به گزارش ایلنا، در این پیام تسلیت خطاب به آیت‌الله حاج شیخ مهدی شب‌زنده‌دار فرزند آن مرحوم آمده است: خبر ارتحال والد معظم، عالم ربانی و معلم اخلاق مرحوم مغفور آیت‌الله حاج شیخ حسین شب‌زنده‌دار رضوان الله تعالی علیه موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی در این پیام تسلیت یادآور شد: ایشان که عمر با برکت خود را در مسیر اعتلای کلمه توحید و اقامه معارف اصیل اسلام مصروف می داشت از زمره شاگردان امام راحل عظیم‌الشأن بود که برکات علمی و اخلاقی فراوانی را در حوزه مبارکه قم از خود به یادگار گذاشته و شمع محفل شاگردان و مریدان بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: سجایای اخلاقی ایشان از خاطر همه ارادتمندان به آن عالم ربانی پاک نخواهد شد و برای آن بنده صالح خدا، هماره لسان صدق بجای خواهد ماند.

در این پیام آیت‌الله هاشمی شاهرودی، ارتحال آیت‌الله شب‌زنده‌دار را به ساحت مقدس بقیة‌الله الاعظم ارواحنا له الفداء و رهبر معظم انقلاب، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه و خانواده معزّی خاصه به فرزند ایشان تسلیت و تعزیت گفت و علو درجات و غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم و عافیت و طول عمر و صبر و اجر برای همه بازماندگان و مصیب دیدگان از درگاه احدیت مسالت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز