خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب مردم سالاری استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

همایش بزرگ " اصلاح طلبان و دولت یازدهم " در کرمانشاه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۷۳۱

به همت حزب مردم‌سالاری شاخه کرمانشاه، همایش بزرگ «اصلاح طلبی و دولت یازدهم» برگزار می‌شود.

دبیر حزب مردم‌سالاری استان کرمانشاه گفت: همایش استانی «اصلاح‌طلبان و دولت یازدهم» به همت حزب مردم‌سالاری استان کرمانشاه در این شهر برگزار می‌‌شود.

امیر صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در استان کرمانشاه اظهار داشت: از دغدغه‌های همیشگی ما بهبود شرایط جامعه و تغییر فضا به سمت شرایط بهتر بوده است به گونه‌ای که به توان در هماهنگی با کارگزاران دولت، مسیر خدمت‌رسانی آنها را به مردم هموارتر کنیم.

صالحی در ادامه با اشاره به چگونگی برگزاری این همایش تصریح کرد: طی تماسی که با دبیرکل حزب، آقای کواکبیان داشتیم از ایشان برای سخنرانی در کرمانشاه و برگزاری همایشی تحت عنوان «اصلاح‌طلبان و دولت یازدهم» هماهنگی‌های لازم به عمل آمد و ایشان نیز ضمن ابراز خرسندی از این موضوع دعوت ما را پذیرفته و قرار بر سخنرانی ایشان در این مراسم شد.

دبیر حزب مردم‌سالاری استان کرمانشاه در مورد این همایش ابراز داشت: در این همایش قرار بر این شده است تا با بررسی چگونگی تعامل اصلاح‌طلبان با دولت یازدهم در خصوص بهبود نحوه تعامل دولت و نیروهای سیاسی اصلاح‌طلب با دولت تدبیر و امید موضوعاتی مطرح شود.

وی در مورد برنامه‌های دیگر سفر کواکبیان به کرمانشاه بیان کرد: احتمالا ایشان با مدیریت ارشد استان نیز دیداری خواهند داشت و به دلیل ریاست ایشان در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور دیداری نیز با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان تدارک دیده شده است.

این همایش در پنج‌شنبه مورخ نهم مرداد ماه ۱۳۹۳، در کرمانشاه - چهارراه ارشاد(بسیج) - مسجد غدیر - حسینیه کندوله‌ای ها راس ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز