خبرگزاری کار ایران

آیت الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نمازجمعه تهران:

فلسطینی‌ها پس از رفع حصر غزه آتش بس را قبول کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۴۰

آنچه ازجنایات غزه منعکس می شود قلیلی از کثیر است و صهیونیست ها اجازه نمی دهند خبرنگاران در‌آنجا حضور پیدا کنند وتمام وقایع آنجا را ضبط و پخش کنند. / فلسطین باید مجهز بشود و تمام این‌ها اندکی از وظیفه سنگینی است که بر دوش جهان اسلام درمقابل این مظلومین گذاشته شده است.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: فلسطین در صورتی آتش بس را قبول کندکه به طور کامل از غزه رفع حصر شود و حقوق حقه آن ملت به رسمیت شناخته شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران طی سخنانی با اشاره به حوادثغم انگیز غزه، اظهار داشت: حوادثدلخراش غزه و جنایات فراوان این رژیم سفاک و خون‌آشام، کودک کش و جنایتکار را دیدید و شنیدید، کم کم به یاری خداوند این خبرها به گوش مردم دنیا می‌رسد و بیدار می‌شوند و این عنصر پلید را می شناسند و نسبت به آن ابراز تنفر می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: آنچه از این جنایات منعکس می‌شود قلیلی از کثیر است و آنها اجازه نمی‌دهند خبرنگاران در‌ آنجا حضور پیدا کنند و تمام وقایع آنجا را ضبط و پخش کنند.

وی ادامه داد: مطمئنا اگر روزی فرا برسد که تمام خبرنگاران آزادانه بیایند و به دنیا این جنایات را منعکس کنند به طور قطع و یقین فریاد تنفر از این رژیم سفاک در سراسر دنیا شنیده خواهد شد.

موحدی کرمانی با بیان اینکه اینقدر این جنایات وسیع و دلخراش است که انسان متحیر می‌شود که کجای این جنایات را بازگو کند، افزود: من شما را یادآوری می‌کنم به جنایاتی که این رژیم جلاد در گذشته در سپتامبر ۱۹۸۲ در مدت ۴۸ ساعت در اردوگاه صبرا و شتیلا داشته است و ۳ هزار و۲۹۷ فلسطینی و لبنانی را شهید کردند، هزار و۸۰۰ پیکر در خیابان‌ها وکوچه ها رها شده بود، هزار و ۹۷ تن در بیمارستان غزه و ۴۰۰تن در بیمارستان عکا روی تخت‌شان به گلوله بسته شدند، انسان‌ها را به زور از خانه بیرون می آوردند و احیانا شبانه به زور به خانه‌ها می‌ریختند و فلسطینی‌ها را در خواب به رگبار می‌بستند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: رژیم سفاک صهیونیستی، فلسطینی‌ها را قبل از مرگ شکنجه می کردند. چشم‌هایشان را از حدقه در می آوردند، زنده زنده پوست‌شان را می‌کندند و تجاوز به نوامیس نیز که دیگر غیر قابل گفتن وشرم‌آور است، بعد از تجاوز سینه‌هایشان را می بریدند و بعد می‌کشتند، بچه ها را دو شقه می کردند و مغزشان را به دیوار می کوبیدند و این ها تنها نمونه‌هایی است از جنایاتی که این رژیم جنایتکار مرتکب شده است.

وی با بیان اینکه برنامه رژیم صهیونیستی جلادی، آدم‌کشی وخشونت است، تاکید کرد: اگر دنیا این جنایات را بفهمد با فریادهای کوبنده مرگ آن‌ها را از خداوند می خواهد.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه آنچه درغزه دیده می شود، روح و برنامه این رژیم کثیف است، گفت: از این عناصر پلید کثیف توقعی نیست اما تعجب از جهان اسلام و مدعیان اسلام است؛ آن‌ها چطور به خود اجازه می‌دهند که ساکت باشند و ادعای اسلام بکنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: آیا وقت آن نرسیده است که مجامع جهانی به خود آیند و این غده سرطانی را با هر برنامه‌ای که مقدور است نابود کنند و نظام جنایتکار صهیونیستی را به به صورت قطع رابطه، تحریم تجاری و تحریم خرید کالاهای اسرائیلی و حامیان آن ها به ویژه آمریکا به زانو در بیاورند.

وی با بیان اینکه وظیفه کشورهای اسلامی تجهیز فلسطینی‌ها است، گفت: مصر باید خجالت بکشد که مرزهای خود را به روی فلسطینی‌ها باز نمی‌کند.

آیت الله موحدی کرمانی با تاکید بر ضرورت رفع حصر از غزه، افزود: فلسطین باید مجهز بشود و تمام این‌ها اندکی از وظیفه سنگینی است که بر دوش جهان اسلام درمقابل این مظلومین گذاشته شده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت: اسرائیل باید بداند که بالاخره وجدان بشریت نیز در دنیا تا حدی تحمل دارد و نکته قابل ذکر این است که درگیری حق و باطل از سنت خلقت است و همواره در مقابل پیامبران طاغوتیان بوده اند و پیوسته مومنین با طاغوتیان درگیر بوده‌اند اما خداوند به مومنین وعده داده که حق غالب و باطل مغلوب است.

وی همچنین تاکید کرد: مکتب فلسطین غالب خواهد شد و برنامه ‌های غلط رژیم صهیونیستی با دست خودشان نابود خواهد شد و آخرین سخن من عبارت از این است که مردم غزه قرص و محکم بایستند و بگویند ما در صورتی آتش بس را قبول می‌کنیم که به طور کامل از غزه رفع حصر شود و حقوق حقه ما به رسمیت شناخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز