خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای در جمع خبرنگاران:

آزادی معاون بابک زنجانی صحت ندارد / یک نفر در رابطه با پرونده زنجانی بازداشت شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۰۳

هنوز دادستانی در خصوص روغن پالم در محصولات لبنی ورود نکرده است / در خصوص اعلام آمادگی فردی برای پرداخت دیون بابک زنجانی با من صحبتی نشده است.

سخنگوی دستگاه قضایی ضمن تکذیب خبر آزادی یک از معاونان بابک زنجانی گفت: اخیرا در رابطه با این پرونده فرد دیگری نیز بازداشت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه نشست رئیس قوه قضاییه با سفرا و نمایندگان ایران در خارج از کشور در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا آزادی یکی از معاونان بابک زنجانی صحت دارد، گفت: هیچ یک از معاونان این فرد آزاد نشده‌اند و همان ۵ نفری هم که در بازداشت بودند، همچنان در بازداشت هستند و یک فرد دیگر نیز در این ارتباط بازداشت شده است.

سخنگوی دستگاه قضایی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اخیرا به نقل از خزانه‌دار اتاق بازرگانی مطرح شده که فردی برای پرداخت دیون بابک زنجانی اعلام آمادگی کرده است. آیا در این ارتباط با شما صحبتی شده، گفت: با من صحبتی نشده است. ولی از گذشته نیز برای پرداخت دیون وی پیشنهاداتی مطرح شده اما چندان روشن نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دادستان در خصوص روغن پالم در محصولات لبنی ورود کرده است، اظهار کرد: هنوز دادستانی در این ارتباط ورود نکرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز