خبرگزاری کار ایران

انتصاب معاونین جدید سازمان پدافند غیر عامل کشور

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۳۷۸

حسین آل‌اسحاق بعنوان معاون هماهنگ کننده و رئیس دفتر حقوقی و بازرسی، یوسف شاکری بعنوان معاون امور زیربنایی معرفی و از خدمات، سرهنگ صدرالله پوربرات نیز بعنوان معاون امور کنترل و نظارت طرح‌ها و سرهنگ مسعود داریوندی بعنوان معاون اداری برنامه‌ریزی و امور مجلس معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه معاونین فنی و امور کنترل و نظارت طرح‌ها، امور زیربنایی، اداری و برنامه‌ریزی و امور مجلس و معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این مراسم سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تأکید بر اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتباط با پدافند غیرعامل، تفکیک حوزه‌های اجرایی از طرح و برنامه‌ریزی، لزوم طراحی و اجرای نظام برنامه‌ریزی در سازمان پدافند غیرعامل، ‌ تنظیم برنامه‌های سالانه بر اساس اهداف سازمان و اهداف تخصصی معاونت‌ها و قرارگاه‌ها را اولویت‌های سازمان ذکر کرد.

در ادامه این مراسم سردار حسین آل‌اسحاق بعنوان معاون هماهنگ کننده و رئیس دفتر حقوقی و بازرسی معرفی و از خدمات سرهنگ حسن قبولیان قدردانی بعمل آمد، آل اسحاق پیش از این رئیس ستاد لشکر علی‌ابن ابیطالب(ع)، جانشین معاونت فرهنگی سپاه، مسئول طرح و برنامه حوزه مرکزی سپاه، ‌ جانشین طرح و برنامه‌نیروی زمینی سپاه، رئیس اداره فرهنگ سازمانی سپاه، معاون اداری برنامه‌ریزی سازمان پدافند غیرعامل و سرپرست معاونت فنی سازمان با بیش از ۸۴ماه حضور در جبهه را در کارنامه دارد.

سردار یوسف شاکری بعنوان معاون امور زیربنایی معرفی و از خدمات سردار محسن ساسانی قدردانی شد، شاکری پیشتر در حوزه‌‌های مدیریتی و فرماندهی در ۸ سال دفاع مقدس، مدیریت بحران‌های آذربایجان غربی و کردستان، فرمادهی منطقه سپاه مقاومت در چند استان، فرماندهی سپاه استان آذربایجان غربی، مشاور عالی قرارگاه حمزه، فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی و تدریس در مراکز دانشگاهی دولتی، ‌ آزاد و سپاه فعالیت‌ داشته است.

سرهنگ صدرالله پوربرات نیز بعنوان معاون امور کنترل و نظارت طرح‌ها معرفی شد، وی دارای کارشناسی ارشد مدیریت ساخت با حدود ۱۰ سال خدمت در جبهه و مناطق محروم و دارای سوابق مدیریت املاک و اراضی و ساختمان و تأسیسات سپاه و مدیرکل ساختمان و تأسیسات مهندسی وزارت دفاع و پشتیبانی است.


سرهنگ مسعود داریوندی بعنوان معاون اداری برنامه‌ریزی و امور مجلس معرفی شد، داریوندی قبلاً مسئولیت‌های معاونت طرح و برنامه سپاه خوزستان لشکر ۷ ولیعصر(عج) سپاه ششم امام صادق(ع)، رئیس اداره برنامه و بودجه جاری و زیربنایی ستاد فرماندهی کل سپاه، مدیرکل تحول و امور مجامع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را دارا بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز