خبرگزاری کار ایران

امیر صباحی فرد:

کوچکترین تحرکی از چشمان تیزبین قرارگاه پدافند هوایی دور نمی‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۴۲۵

در حال حاضر مبادی مرتبط با فضای جمهوری اسلامی ایران به شبکه یکپارچه پدافند هوایی متصل است و کوچکترین تحرکی از چشمان تیز بین قرارگاه پدافند هوایی دور نمی‌ماند.

جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی گفت: در حال حاضر مبادی مرتبط با فضای جمهوری اسلامی ایران به شبکه یکپارچه پدافند هوایی متصل است و کوچکترین تحرکی از چشمان تیز بین قرارگاه پدافند هوایی دور نمی‌ماند.

به گزارش ایلنا، امیر علیرضا صباحی فرد جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، پدافند هوایی را در مجموعه سیستم دفاعی کشور از اهمیت خاصی برخوردار دانست و گفت: پدافند هوایی یک موضوع کاملا دانش بنیان و تجهیز محور است که تکنولوژی آن بسیار پیچیده و از مهمترین اهداف پدافند هوایی جلوگیری از غافلگیری در مواجهه با دشمن است.

صباحی فرد با اشاره به پوشش سراسری پدافند هوایی در کشور افزود: شاکله پدافند هوایی تا قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محدود به دفاع پدافند از پایگاه‌های نیروی هوایی و تعدادی از شهرهای مهم بود که با شروع جنگ تحمیلی و حملات همه جانبه دشمن به مراکز حساس و حیاتی کشور باعثشد پدافند هوایی روز به روز گسترش یابد تا جایی که امروز به بیشتر از ۳۶۰۰ نقطه گسترش یافته است.

جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: در حال حاضر مبادی مرتبط با فضای جمهوری اسلامی ایران به شبکه یکپارچه پدافند هوایی متصل است و کوچکترین تحرکی از چشمان تیز بین قرارگاه پدافند هوایی دور نمی‌ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز