خبرگزاری کار ایران

شورای مشورتی اصلاح طلبان قم:

فرجی دانا شایسته پاداش است نه نکوهش

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۴۳

قاطبه نمایندگان فهیم مجلس، شرایط خطیر نظام را به خوبی درک کرده و بار دیگر رای اعتماد خویش را به این وزیر کارآمد دولت یازدهم خواهند داد.

شورای مشورتی اصلاح طلبان قم، همزمان با مطرح شدن بحثاستیضاح دکتر فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری از سوی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بیانیه ای را در حمایت از وزیر علوم صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، متن کامل بیانیه شورای مشورتی اصلاح طلبان استان قم در حمایت از دکتر فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری به شرح ذیل است:

گفت: آن یار کز او سر دار گشت بلند
جرمش آن بود که اسرار هویدا می کرد

یک سال از وزیدن نسیم تدبیر وامید می گذرد، و یک سال از رفتن تند باد نا امیدی و سوء تدبیر، می گذرد هنوز یادمان نرفته است برخورد های دور از شان وجایگاه مجلس، رییس دولت دهم با نمایندگان محترم و هنوز از یادمان نرفته است ادبیات توهین آمیز وتحقیر آمیز در آن دوران یاس آلود، اما چه شده است که علیرغم منش های اعتدال گرایانه دولت محترم در این یک سال بویژه در تمکین نظر بسیاری از نمایندگان محترم درعزل ونصب ها در استان های مختلف، متاسفانه در یک سالگی دولت!

شاهد هستیم برخی از نمایندگان محترم مجلس علاوه بر قریب هزار کارت زرد پرسش به وزرای دولت یازدهم به رییس دولت کارت قرمز استیضاح یک نفر از بهترین وزرای دولت یازدهم را هدیه می دهند؟ وزیری که به لحاظ علم، تقوا،، پاک دستی، صداقت، مدیریت وشجاعت زبانزد است. باید تعجب نمود از رفتار برخی از این نمایندگان، که به وزیری که جلوی تخلف دولت قبل را می گیرد، کارت زرد و قرمز نشان می دهند. چنین وزیری شایسته پاداش است نه نکوهش، شایسته است که نمایندگان محترم استیضاح کننده، هر از چند گاهی صحیفه پر نور حضرت امام خمینی(ره) را تورق نمایند وتوصیه مراد سفر کرده مان در تقویت قوا وضرورت همدلی دستگاه های اجرایی وتقنینی را به خاطر بسپارند، نظیر این فرمایش گران قدر حضرت شان در هفتم خرداد ماه ۱۳۵۹

((ویژگی این مجلس و محیط کشور در این دوره ایجاب می‏کند که مجلس و دولت هماهنگ شود تا بر مشکلات کشور فائق آیند. و هیچ یک از نهادهای جمهوری اسلامی خصوصاً مجلس و رئیس جمهوری و دولت برای یکدیگر و دیگران کارشکنی نکنند و خود را به طور جدی در خدمت اسلام و کشور درآورند تا خدای متعال آنها را پشتیبانی فرماید. و ندای آسمانی انسان‏سازوَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّه‏ِ جَمیعاً وَلا تَفَرَّقوارا در نظر داشته و اطاعت نمایند، و از منازعه و تفرقه اجتناب نمایند و به امر آموزندۀ الهی گوش فرا دهند ووَلا تَنازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَ تَذْهَبَ ریحُکُمْکه دنبالۀ آن تنازع، فشل و شکست و رفتن رنگ و بو و آبروست))

گویی این فرمایش دقیقا برای این روزهای ما سال ها قبل گفته شده است.

شورای مشورتی اصلاح طلبان قم ضمن حمایت خویش از وزیر علوم تحقیقات وفناوری دولت محترم، جناب آقای دکتررضا فرجی دانا، بر این باور است که قاطبه نمایندگان محترم و فهیم مجلس شورای اسلامی، شرایط خطیر امروز ایران اسلامی عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاشگری ودرایت وتدبیر امور توسط دولت محترم را به خوبی درک می کنند و به دور از حب وبغض های جناحی وشخصی وحزبی و تنها بر اساس وظیفه اصیل و بارز نمایندگی خویش واصل صداقت و عدالت ورعایت امانت که همانا رای مردم است، بار دیگر رای اعتماد خویش را به این وزیر کارآمد دولت یازدهم خواهند داد. و باز هم ثابت خواهند نمود که همدلی و همراهی دولت و مجلس دوام وقوام عمیقی بسیار بیشتر از گذشته دارد.

مشکل خویش بر پیر مغان بردم دوش
کو به تایید نظر حل معما می کرد
دیدمش خرم وخندان قدح باده به دست
واندر آن آیینه صد گونه تماشا می کرد
فیض روح القدس ار باز مدد فرماید
دیگران هم بکنند آن چه مسیحا می کرد

شورای مشورتی اصلاح طلبان قم
۲۶ مرداد ماه ۱۳۹۳

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز