خبرگزاری کار ایران

در حمایت از دکتر فرجی‌دانا؛

رهامی: بیانیه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با سه هزار امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۶۷

در حال حاضر شاهد هستیم که محیط دانشگاه آرام و پرنشاط است و اختلال در این فضا می‌تواند حساسیت‌هایی را در محیط دانشگاه به وجود آورد.

دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از تحویل بیانیه حمایتی نزدیک به سه هزار استاد دانشگاه از وزیر علوم به هیات رئیسه مجلس خبر داد.

محسن رهامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: روز جمعه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها بیانیه‌ای در حمایت از وزیر علوم و ضرورت ادامه کار ایشان صادر کرد که از طریق ایمیل به اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور ارسال شد که تا ظهر امروز تعداد امضاها به ۲ هزار و ۹۲۴ مورد رسید که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر با مشخصات کامل و محل خدمت مشخص شده است که در ۵۴ صفحه تحویل هیات رئیسه مجلس داده شد.

دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها ادامه داد: در این نامه امضاکنندگان اساتید درجه یک و نخبگان علمی کشور هستند که شاید این امر برای اولین بار باشد که حدود سه هزار نفر از اساتید در دوران تعطیلی دانشگاه‌ها از رئیس مجلس و اکثریت نمایندگان درخواست کردند که با توجه به اینکه وزیر علوم کمتر از ده ماه سکان هدایت دانشگاه را بر عهده گرفته، این مدت فرصت کمی برای ارزیابی عملکرد وزیر است.

این استاد دانشگاه تهران با اشاره به در پیش بودن بازگشایی دانشگاه و مراکز علمی گفت: مطلوب نیست که امسال نیز همچون سال گذشته بازگشایی دانشگاه‌ها با سرپرست وزارت علوم باشد. از این رو از هیات رئیسه و نمایندگان مجلس تقاضا داریم مساعدت کرده و مجال بیشتری به وزیر و همکاران‌شان بدهند تا برنامه‌هایی که در مجلس اعلام شده را بتوانند پیاده کنند.

وی با انتقاد از افرادی که فضای دانشگاه را متشنج و ناآرام جلوه می‌دهند گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که محیط دانشگاه آرام و پرنشاط است و اختلال در این فضا می‌تواند حساسیت‌هایی را در محیط دانشگاه به وجود آورد. از این رو از مجلس شورا اسلامی می‌خواهیم که به خواسته اساتید و جامعه علمی کشور که معلمان فرزندان نمایندگان هستند توجه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز