خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام سید حسن خمینی:

امید در جامعه بزرگترین سرمایه دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۶۹۹

سرمایه بزرگی که ملت در اختیار دولت قرار داده است اعتماد خود و امیدی است که به دست‌ها و بازوان توانمند خود و دولت دارد.

نوه امام راحل امید در جامعه را بزرگترین سرمایه دولت عنوان کرد و گفت: چشمان مردم به دست‌ها و همت دوستان در دولت است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی نوه امام راحل در آیین تجدید میثاق رییس جمهور و هیات دولت با آرمان‌های امام خمینی(ره)، ‌ اقدامات دولت یازدهم را زمینه ساز پیدایش امید در جامعه دانست و گفت: امید در جامعه، بزرگترین سرمایه دولت است؛ به همین جهت بزرگترین مسئولیت نیز برای دولت پدید می‌آورد و چشمان مردم به دست‌ها و همت دوستان در دولت است.

سیدحسن خمینی با برشمردن مشکلاتی نظیر فقر رکود تورمی و مشکلات فرهنگی در جامعه، گفت: سرمایه بزرگی که ملت در اختیار دولت قرار داده است اعتماد خود و امیدی است که به دست‌ها و بازوان توانمند خود و دولت دارد. امیدی که به فکر و همت و شجاعت در تصمیم‌گیری و عمل دارند یک نقطه کانونی است که مردم در حالی که روزهای سختی را پشت گذاشته‌اند، به روزهای شیرینی که پیش‌رو دارند با امید مضاعف نگاه کنند.

نوه امام راحل، با بیان اینکه امام در برابر متحجرین، ‌زورگویان خارجی و دشمنان داخلی شجاعت داشت، ‌گفت: شجاعت در صلح و جنگ یکی از درس‌های بزرگ امام برای ما بود که امروز همه امیدواریم با تدبیر روحانی که مورد اعتماد قاطبه مردم است و همچنین با کمک اعضای دولت بتوانیم گام‌هایی موثری برداشته و نظام را از خطراتی که احیانا پیش روی آن است، عبور دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز