خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ما آغازگر جنگ نیستیم، ولی در کمین دشمن هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۲۷

اکنون کشورهای اسلامی می توانند در عرصه‌ های نظامی با ما مشارکت کنند و به جای آنکه به کشورهای سلطه گر وابسته شوند، پیمان اخوت خود را با جمهوری اسلامی ایران محکم‌تر کرده و از فناوری و دانش نظامی ایران استفاده کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این‌که ما آغازگر جنگ نیستیم، ولی در کمین دشمن هستیم، اظهار کرد: امروز نیروی زمینی ارتش به قابلیت اجرای رزم نزدیک دست یافته است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرثحیدری در مراسم تحویل آخرین دستاوردهای سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش به یگان‌های عملیاتی این نیرو خاطر نشان کرد: قابلیت آفندی نیروی زمینی باید به گونه‌ای باشد تا جنگ سینه به سینه را به دشمن تحمیل کند و قابلیت دوربردی و دورزنی دشمن را از بین ببرد. ما دراین زمینه در حال حرکت هستیم.

وی در ادامه با اشاره به وابستگی ارتش پیش از انقلاب به بلوک غرب و شرق گفت: امام خمینی(ره) با شعار نه شرقی و نه غربی پیام ایستادگی و استقلال را سر دادند و مقام معظم رهبری نیز با مطرح کردن نهضت قطعه سازی همین هدف را دنبال کردند و ارتش امروز با اجرای دستورات امام راحل و رهبری انقلاب توانسته تمام زنجیرهای وابستگی به بلوک غرب و شرق را پاره کند.

حیدری در ادامه با بیان این که ما هر روز در حوزه نظامی در حال تولید علم و فناوی هستیم خاطر نشان کرد: ما اکنون به مرحله صادر کردن علم و فناروی نظامی رسیده‌ایم. اکنون کشورهای اسلامی می توانند در عرصه‌ های نظامی با ما مشارکت کنند و به جای آنکه به کشورهای سلطه گر وابسته شوند، پیمان اخوت خود را با جمهوری اسلامی ایران محکم‌تر کرده و از فناوری و دانش نظامی ایران استفاده کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ویژگی‌های توپ ۵۵ میلی‌متری هویزه گفت: فناوری این سلاح در اختیار ارتش آمریکا بود ولی ما اکنون به توانایی ساخت این توپ در داخل کشور رسیده‌ایم. همچنین سلاح تک تیراندازی که امروز تحویل یگانهای عملیاتی شد در خاورمیانه منحصر به فرد است و این توانایی را دارد که دشمن را درفاصله‌ ۳ کیلومتری نابود کند. این سلاح ۳ برابر تک تیراندازهای موجود در دنیا برد و قدرت دارد.

وی در پایان با بیان این که کشور ما از نعمت ولایت برخوردار است گفت: باید با اطاعت از فرامین رهبری شکر این نعمت را به جا آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز