خبرگزاری کار ایران

مهر علیزاده در جمع خبرنگاران: / تکرار /

وزیر ورزش توانسته آرامش را فراهم کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۵۴

بنده معتقدم حوزه ورزش حوزه وسیع و دارای پتانسیل حاشیه سازی می باشد بنابراین قرار گرفتن ورزش در کنار جوانان اتوماتیک مسائلی را پیش می آورد که لازم است وزارت ورزش آنها را رفع کند.

رییس سازمان تربیت بدنی دولت اصلاحات عملکرد مدیریتی وزیر ورزش و جوانان را خوب ارزیابی کرد و گفت: وزیر وزرش توانسته آرامش حوزه ورزش را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا محسن مهر علیزاده رئیس سازمان تربیت بدنی دولت اصلاحات در حاشیه مراسم ترحیم پدر اکبر ترکان گفت: وزیر ورزش و جوانان توانایی مدیریتی بسیار خوبی داشته و توانسته است آرامش حوزه ورزش را فراهم کند.

مهر علیزاده با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری مسابقات آسیایی بیان کرد: یکی از هنرهای وزیر ورزش و جوانان این است که ارتباط خوبی بین بخش‌های مختلف ورزش ایجاد کرده است و این کار باعثآرامش در این حوزه شده و کارها به خوبی پیش می‌رود.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا وزارت ورزش و جوانان تنها بر روی ورزش تکیه کرده است ابراز کرد: بنده معتقدم حوزه ورزش حوزه وسیع و دارای پتانسیل حاشیه سازی می باشد بنابراین قرار گرفتن ورزش در کنار جوانان اتوماتیک مسائلی را پیش می آورد که لازم است وزارت ورزش آنها را رفع کند.

رئیس سازمان تربیت بدنی دولت اصلاحات گفت: ما در آینده مسابقات آسیایی را درپیش داریم و اگر قرار باشد وزارت ورزش به حوزه ورزش بپردازد کارها پیش نمی رود و این دو در یک نقطه نمی‌توانند قرار داشته باشند.

وی در پایان گفت: بنده به ادغام این حوزه اعتقاد نداشته ام زیرا حوزه جوانان بسیار وسیع، اشتغال، ازدواج، مسائل خانوادگی درآن قرار می گیرد که با این وجود وزارت ورزش باید بسیار در این حوزه ها نیز حساس باشد و به آنها توجه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز