خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اداره‌ی عقیدتی سیاسی نهاجا:

تمام مسلمانان دنیا باید در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۳۸۴

باوجود حمایت گسترده ی کشورهای منطقه، کشورهای فرامنطقه ای استعمارگر و در راس آنان آمریکا، و حمایت سازمان های بین المللی، رژیم صهیونیستی نتوانست به هیچ یک از اهداف خود دست یابد.

رسولی معاون سیاسی اداره ی عقیدتی سیاسی نهاجاگفت: تمام مسلمانان باید در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین رسولی در نشست آگاه سازی سیاسی در حمع فرماندهان و کارکنان پایگاه شهید حسینی بیرجند با اشاره به حملات ۵۰ روزه ی رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: ملت های مسلمان به ویژه مسلمانان غزه و نیروهای مقاومت باید با توکل به خدا و توسل به ائمه ی معصوم(ع) از ارزش های الهی در برابر فتنه ها و تجاوز رژیم صهیونیستی دفاع کنند.

وی افزود: براساس وعده ی خداوند پیروزی از آنِ مستضعفان عالم است.

معاون سیاسی نیروی هوایی ارتش با اشاره به تلاش تل آویو در جلب حمایت بین المللی ادامه داد: باوجود حمایت گسترده ی کشورهای منطقه، کشورهای فرامنطقه ای استعمارگر و در راس آنان آمریکا، و حمایت سازمان های بین المللی، رژیم صهیونیستی نتوانست به هیچ یک از اهداف خود دست یابد.

حجت الاسلام رسولی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان رژیم کودک کش در افکار دنیا مطرح شد و هر روز شاهد راه پیمایی و اعلام انزجار ملت ها از این رژیم ددمنش هستیم.


وی تصریح کرد: در این میان تنها ایران بود که به حمایت از مقاومت و مردم مظلوم فلسطین چندین همایش بین المللی برگزار کرد و در برابر زیاده خواهی اسراییل ایستاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز