خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:

حبس عده‌ای با اتهامات سیاسی، هیچ منفعتی برای جامعه ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۸۱۸

آنچه که قرآن مسلمانان و به طور کلی انسان‌ها را از آن نهی کرده، تنازع است که فرد و اجتماع را فشل می‌سازد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: در همه سطوح نظام کسی منفعتی برای جامعه متصور نمی‌شود که عده‌ای با اتهامات سیاسی محبوس باشند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از خانواده‌های زندانیان سیاسی، با ابراز امیدواری از فراهم شدن زمینه‌ها برای آزادی همه آنها، اختلافات سلیقه و نظر را بر اساس روایتی از پیامبر اکرم(ص) «رحمه» خواند و گفت: آنچه که قرآن مسلمانان و به طور کلی انسان‌ها را از آن نهی کرده، تنازع است که فرد و اجتماع را فشل می‌سازد.

وی تعمیق فعالیت‌های نهادهای مدنی برای رشد آگاهی مردم مؤثر و ضروری دانست.

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار هر یک از زنان عضو خانواده‌های زندانیان حاضر در این جلسه گزارشی از وضعیت جسمی و قضائی زندانی خویش ارائه و به خاطر بعضی از سختگیری‌های سلیقه‌ای گلایه کردند و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز با ابراز همدردی با آنان که قبل و بعد از پیروزی انقلاب از شرایط زندان و زندانی آگاهی دارند، ضمن دعوت آنان به صبر و تحمل، گفت: مطمئن باشید مطالب شما را به جاهایی که لازم است، منتقل می‌نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز