خبرگزاری کار ایران

سردار شریف:

بسیج یکی از مولفه های قدرت ملی ماست

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۰۰۳

امروز همگان می دانند که بسیج به دلیل کارکردهای مثبت برای انقلاب اسلامی آماج حملات رسانه ای دشمنان قرار گرفته است و روابط عمومی ها باید با این هجمه ها به مقابله برخیزند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به کارکردهای گسترده بسیج در کشور، گفت: بسیج یکی از مولفه های قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران است و انعکاس کارکردهای این شجره طیبه بر عهده روابط عمومی است.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، مسوول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه بسیج یکی از مولفه های قدرت ملی جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: بسیج هم به لحاظ جغرافیای و هم به لحاظ جمعیتی یکی از مجموعه های بسیار گسترده در کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج حیطه عملکرد و کارکردهای گسترده ای دارد، گفت: تاریخ حضور بسیج در عرصه کشور به پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باز می گردد از این رو انعکاس این کارکردها وظیفه روابط عمومی ها است تا از این طریق نسل جدید را که آشنایی زیادی با دفاع مقدس و تلاش های بسیج ندارد، با منفعت های وجود بسیج در کشور آشنا کند.

سردار شریف ادامه داد: برقراری و تثبیت امنیت، ارائه خدمات علمی، فرهنگی، اجتماعی و سازندگی از جمله کارکردهای بسیج است.

مسوول روابط عمومی کل سپاه با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها پلی هستند بین سازمان بسیج و مردم، تصریح کرد: باید از تکنیک ها و فناوری های جدید برای انتقال دستاوردهای بسیج به مردم سود بجوییم.

وی با بیان اینکه یکی از کارکردهای روابط عمومی مقابله با هجمه های نرم دشمنان است، گفت: امروز همگان می دانند که بسیج به دلیل کارکردهای مثبت برای انقلاب اسلامی آماج حملات رسانه ای دشمنان قرار گرفته است و روابط عمومی ها باید با این هجمه ها به مقابله برخیزند.

سردار شریف با تاکید بر اینکه بسیج نیروی کم هزینه و پرمنفعت است، افزود: بسیج مظهر ایثار و جهادگری است و باید فرهنگ بسیج را در جامعه نهادینه کنیم چرا که در آینده فرهنگ بسیجی یکی از بزرگترین مولفه های قدرت ملی خواهد شد.

مسوول روابط عمومی کل سپاه ادامه داد: بسیج الگویی بسیار مناسب برای همه کشورهای اسلامی است.

وی با بیان اینکه طبق قوانین و مقررات و اعلامیه تشکیل بسیج که به تائید امام خمینی(ره) رسید و بر مبنای تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سازماندهی، جذب، آموزش و بکارگیری بسیج بر عهده سپاه است گفت: این امر مهم را افتخار سپاه می دانیم و توانسته ایم در ۳۵ سال اخیر بسیجیان را ساماندهی کرده و در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی بکارگیری کنیم.

مسوول روابط عمومی کل سپاه اظهار داشت: بسیج و سپاه توامان هستند و در واقع بسیج نقطه اتصال اقیانوس عظیم ملت با سپاه است.

وی با اشاره به پیروزی مردم غزه در نبرد با صهیونیست ها گفت: امت اسلامی پیروزی بزرگی را در غزه بدست آورد چراکه نیروهای مقاومت شکست سهمگینی را بر دشمن صهیونیست وارد کردند.

سردار شریف در پایان از همگرایی میان کشورهای جهان اسلام برای بازسازی و کمک به غزه به عنوان خبر مهم این روزها یاد کرد و اظهار داشت: ملت های مسلمان باید نشان دهند همانطور که در دوران جنگ غزه با این مردم مظلوم ابراز همدردی می کردند، باید در دوران پس از جنگ نیز کمک رسانی کنند و امیدواریم ملت ایران در این اقدام پیشگام باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز