خبرگزاری کار ایران

مشاور مطبوعاتی دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد:

اتاق جنگ روانی برای دانشگاه آزاد راه اندازی کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۱۶

طبیعی است اصولگرایان افراطی که ۱۸ ماه فرصت داشتند اما دانشگاه آزاد را به ورطه سقوط کشاندند نمی توانند موفقیت های یکسال اخیر را ببینند و در نتیجه به خبرسازی و حاشیه سازی روی آورده اند.

نمی توانند موفقیت های یکسال اخیر دانشگاه آزاد را ببینیدمشاور مطبوعاتی دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طی ماه های اخیر جریان رسانه ای علیه دانشگاه آزاد شکل گرفته تا موفقیت های یکسال اخیر را کمرنگ جلوه دهند و حاشیه سازی کنند.

احسان مازندرانی در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که علت اخبار رسانه های اصولگرا درباره دانشگاه آزاد اسلامی چیست، اظهار داشت: جریان تمامیت خواه در زمستان سال ۹۰ با استفاده از روش های غیرقانونی دانشگاه آزاد را در اختیار گرفت. همان زمان آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز اعلام کرد که این شیوه تغییر رییس را نمی پذیرد و در نهایت کامران دانشجو حکم برادرش فرهاد دانشجو را برای ریاست دانشگاه آزاد امضا کرد.

مدیر مسوول روزنامه فرهیختگان با بیان اینکه کارنامه ۱۸ ماهه آن دوران این دانشگاه هیچ دفاعی ندارد، گفت: به نظر می‌رسد آقایان برای نابود کردن دانشگاه آزاد آمده بودند. هرگوشه این موسسه بزرگ آموزشی را ملک شخصی تصور کرده و خسارتی به بار آورده اند که هر از گاهی در سایت‌ها و خبرگزاری ها به آنها اشاره می شود.

مازندرانی در ادامه افزود: تیم سابق دانشگاه آزاد آنگاه که دولت تدبیر و امید مستقر شد تلاش زیادی کرد تا از طریق افراد مختلف خود را به دولت نزدیک کند اما ناکام ماند و دریافت که چند صباحی بیشتر نمی‌تواند به مدیریت خود در دانشگاه آزاد ادامه دهد.

به گفته مشاور مطبوعاتی دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد زمزمه های تغییر فرهاد دانشجو که آغاز شد رسانه های وابسته به جریان اصولگرا همه تلاش خود را به کار گرفتند تا این اتفاق روی ندهد اما نتوانستند.

وی با بیان برخی از دستاوردهای دوره جدید مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کارنامه دوران مدیریت دکتر میرزاده را می‌توان با کل تاریخ دانشگاه آزاد مقایسه کرد. توسعه رشته‌های پزشکی، چند نظمی توجه ویژه به موضوع فرهنگ، مکانیزه کردن نقل و انتقال دانشجویان و افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی از دستاوردهای مهم چند ماه اخیر دانشگاه آزاد بوده است.

مدیر مسوول فرهیختگان با اشاره به این نکته که دانشگاه آزاد در ابتدای سال جاری نزدیک به هزار و صد میلیارد تومان کسری بودجه داشت اظهار داشت: با تجمیع پردیس های علوم و تحقیقات استان ها با واحدهای مرکز، زمینه افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو فراهم و در نتیجه کسری بودجه نیز برطرف شد.

مازندرانی اضافه کرد: استراتژی آقای میرزاده برای کاهش وابستگی دانشگاه به شهریه دانشجویان نکته ای غیرقابل انکار است. با این روش دیگر دانشجویی به خاطر عدم پرداخت شهریه یا تعویق آن از حضور در جلسه امتحان محروم نمی شود و در نتیجه عدالت آموزشی رعایت می شود.

وی خاطر نشان کرد: طبیعی است اصولگرایان افراطی که ۱۸ ماه فرصت داشتند اما دانشگاه آزاد را به ورطه سقوط کشاندند نمی توانند موفقیت های یکسال اخیر را ببینند و در نتیجه به خبرسازی و حاشیه سازی روی آورده اند.

مازندرانی با بیان اینکه برای مثال در حالیکه در کنار یکی از نزدیکان رئیس دانشگاه آزاد نشسته ام خبرنگار یکی از رسانه های اصولگرا تماس می‌گیرد و می‌پرسد آیا او را بازداشت کرده اند و بنده از تعجب نمی‌دانم چه پاسخی بدهم، اظهار داشت: خبر موثق دارم که جمعی از مسوولان سابق دانشگاه آزاد همراه با یک تیم رسانه ای روزهای جمعه در ویلایی خارج از تهران دور هم جمع می شوند و برای تخریب دانشگاه آزاد دسیسه چینی می کنند و در واقع جنگ روانی راه اندازی می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز