خبرگزاری کار ایران

شکرگزاری سازمان تبلیغات اسلامی درپی موفقیت معالجه رهبر انقلاب

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۲۵

اعلام خبرموفقیت معالجه پزشکی رهبر معظم انقلاب موجی از شادی و سرور را در میان مردم ولایت‎مدار ایران رغم زد و این خود نشان از استحکام میثاق بلندی است که ملت شریف ایران با انقلاب و رهبری فرزانه‎ آن بسته‌اند.

درپی اعلام خبر موفقیت معالجه پزشکی مقام معظم رهبری، سازمان تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‎ای ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند دوام سلامتی و عافیت معظم‎له را مسئلت کرد.

به گزارش ایلنا، دراین اطلاعیه آمده است:

«نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به برکت حضور مقام رفیع ولایت فقیه در رأس آن همواره توانسته است عزت و کرامت اسلامی و انسانی را برای ملت آزاده و مسلمان ایران به ارمغان بیاورد و این دلیلی بر حقانیت این سخن است که «ولایت فقیه ستون خیمه نظام جمهوری اسلامی است».

اعلام خبرموفقیت معالجه پزشکی رهبر معظم انقلاب موجی از شادی و سرور را در میان مردم ولایت‎مدار ایران رغم زد. و این خود نشان از استحکام میثاق بلندی است که ملت شریف ایران با انقلاب و رهبری فرزانه‎ی آن بسته‌اند.

روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی نیز همگام با ملت، به خاطر این عنایت خداوندی پیشانی حمد و سپاس بر آستان حضرت احدیت می‎‎ساید و ضمن شکرگزاری به درگاه الهی دوام سلامتی و عافیت را برای وجود ارزشمند مقام معظم رهبری خواستار است و استمرار بهره‎مندی ملت، کشور و جهان را از رهبری‎های مدبرانه‎ی معظم‎له زیر سایه‎ی عنایات حضرت حق و توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت می‌نماید.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز