خبرگزاری کار ایران

رییس دادگستری استان تهران در جمع خبرنگاران:

ایرادی نسبت به اظهارات سخنگوی قوه‌قضاییه در مورد " م. ر " وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۷۱

محاکمه ضارب شهید علی خلیلی ۳۱ شهریور ما ه برگزار خواهد شد / اطلاعی از آخرین تاریخ پایان محکومیت شهرام جزایری ندارم اما می دانم این تاریخ هنوز به اتمام نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه تودیع و معارفه معاونت حقوقی قوه قضاییه با حضور درجمع خبرنگاران اعلام کرد: محاکمه ضارب شهید علی خلیلی ۳۱ شهریور ما ه برگزار خواهد شد.

در ادامه خبرنگاری با اشاره به اینکه سایت مخابرات شماره تلفن‌های شخصیت‌های حقوقی و امنیتی کشور را در اختیار همه قرار داده است پرسید که آیا دادگستری در این راستا پیگیری انجام می‌دهد یا خیر که اسماعیلی پاسخ داد: برخی از امور جزء‌اسرار و مختصات شخصی افراد است که نباید در دسترس عموم قرار گیرد اما اگر برخی دیگر از موضوعات در دسترس قرار گیرد مشکلی ندارد. ما باید بررسی کنیم و ببینیم که این اطلاعات تا چه میزان است و آیا موقع واگذاری خطوط اذنی از صاحب خط گرفته شده یا خیر.

رئیس کل دادگستری استان تهران در مورد ابلاغ رای پرونده «م. ر» و نامه او به رئیس قوه قضاییه مبنی براینکه نباید این رای اعلام می شد گفت: آنچه توسط آقای اژه‌ای اعلام شده بدون ذکر جزئیات و مشخصات بوده و به نظر نمی‌رسد که ایرادی نسبت به آن وجود داشته باشد.

وی افزود: معمولا در این حوزه گاهی اصحاب رسانه اشارات مقامات قضایی را تبدیل به تصریحاتی می‌کنندکه با اشکالاتی مواجه می‌شود. آنچه که وجود دارد از لسان سخنگوی قوه قضاییه اعلام می‌شود و اگر گاهی کم و یا زیادهایی از آن در رسانه ها گفته می شود نباید آن را به حساب دستگاه قضا گذاشت.

اسماعیلی در مورد آزادی شهرام جزایری نیز گفت: من اطلاعی از آخرین تاریخ پایان محکومیت وی ندارم اما می دانم این تاریخ هنوز به اتمام نرسیده است. قطعا با اتمام این تاریخ وی آزاد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز