خبرگزاری کار ایران

دو فروند هواپیمای اف ۱۴ و اف ۴ توسط متخصصان ایرانی باز آماد شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۱۲۳

در سال های اخیر علی رغم تحریم های ظالمانه ای که علیه کشور اعمال شده است، غیورمردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توانمندی های داخلی تمامی هواپیماهای این نیرو را در شرایط عملیاتی نگاه داشته و به آخرین فناوری های روز دنیا مجهز کرده اند.

متخصصان نیروی هوایی ارتش عملیات باز آماد(اورهال) دو فروند هواپیمای شکاری اف ۱۴ و اف ۴ را به پایان رساندند.

به گزارش ایلنا، متخصصان پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان با صرف ۳۵هزار نفرساعت کار، عملیات باز آماد یک فروند هواپیمای شکاری اف ۱۴ را به پایان رساندند.

این هواپیما پس از انجام آزمایش های لازم و در حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش عملیاتی شده و مجدداً به ناوگان قدرتمند نیروی هوایی ارتش بازگشت.

همچنین عملیات باز آماد یک فروند هواپیمای اف ۴ نیز با صرف ۷۰ هزار نفر ساعت کار، در پایگاه شکاری برادران شهید دل حامد چابهار به پایان رسید.

این هواپیما نیز پس از انجام آزمایش‌های لازم به ناوگان نیروی هوایی ارتش ملحق شد.


لازم به ذکر است در سال های اخیر علی رغم تحریم های ظالمانه ای که علیه کشور اعمال شده است، غیورمردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توانمندی های داخلی تمامی هواپیماهای این نیرو را در شرایط عملیاتی نگاه داشته و به آخرین فناوری های روز دنیا مجهز کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز