خبرگزاری کار ایران

شیرمردی اعلام کرد:

برگزاری نماز طلب شفای کامل مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران

کد خبر : ۲۰۳۴۱۳

این مراسم رأس ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه ۲۱ شهریور با حضور پرشکوه شهروندان تهرانی برگزار خواهد شد.

ستاد نماز جمعه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بمناسبت شکرگزاری و طلب شفای کامل و عاجل برای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نماز جمعه این هفته تهران مراسم قرائت حدیثشریفه کساء برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، بر این اساس حجت‌الاسلام والمسلمین سید یدالله شیرمردی، رئیس ستاد نماز جمعه تهران اعلام کرد: بمناسبت شکرگزاری به درگاه ایزد منان و طلب شفای کامل و عاجل برای امام‌المسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(دام ظله العالی) مراسم قرائت حدیثشریفه کساء برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم رأس ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه ۲۱ شهریور با حضور پرشکوه شهروندان تهرانی برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد نماز جمعه تهران خاطر نشان کرد: مداح باصفای اهل بیت(ع) سعید حدادیان اجرای این برنامه را برعهده خواهد داشت.

وی تأکید کرد: با توجه به این‌که از این هفته تا پایان آبان ماه، نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد؛ از عموم جوانان و مردان و زنان متدین و قدرشناس تهرانی دعوت می‌شود تا با حضور پرشکوه در این مراسم، مراتب ارادت و سپاسگزاری خود را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌) ابراز کنند.

گفتنی است طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده در حاشیه این مراسم، برنامه معنوی ختم میلیونی صلوات برای طول عمر و سلامتی مقام عظمای ولایت(دام ظله) بعمل خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز