خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از دانشگاه آزاد گلبهار بازدید کرد

کد خبر : ۲۰۴۲۶۹

چه توجیهی داشت مسئولین گذشته در دوسال قبل این سرمایه ارزشمند علم و دانش کشور را به فروش گذاشته بودند؟!

رئیس هیئت امنا و هیئت موئسس دانشگاه آزاد اسلامی از مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در شهر گلبهار بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، آیت الله هاشمی رفسنجانی در ادامه سفر به استان خراسان رضوی عصر امروز از مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در شهر گلبهار بازدید کرد.

رئیس هیئت امنا و هیئت موئسس دانشگاه آزاد اسلامی در جمع دانشگاهیان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای مشهد، چناران و گلبهار، با ابراز خرسندی ار رونق مجدد این مجتمع دانشگاهی گفت: چه توجیهی داشت مسئولین گذشته در دوسال قبل این سرمایه ارزشمند علم و دانش کشور را به فروش گذاشته بودند؟!

آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از بازدید و شنیدن گزارش‌های مسئولین برای آینده این مجتمع دانشگاهی گفت: اینجا شهرکی برای شرکت های مهم دانش محور خواهد بود تا طرح های مهم و پروژه های تحقیقاتی دانشجویان را که از مرحله پایلوت گذشتند، مهندسی و تجاری سازی کنند.

در آغاز این دیدار دکتر مهربانی رئیس مجتمع دانشگاهی گلبهار، دکتر علمی نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و آیت الله مروجی امام جمعه گلبهار ضمن ارائه گزارشی از اوضاع دانشگاهی و فرهنگی، اظهار امیدواری کردند. سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی منشا خیروبرکات شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز