خبرگزاری کار ایران

سردار عراقی در جمع مسئولین هیأت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای سپاه:

در نیروی زمینی سپاه شاهد انسجام مناسب ورزشی هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۷۶

در میدان جنگ و رزم هم یک پاسدار و بسیجی در حالی می‌تواند بر دشمن فائق آید که از جسم و متقابلاً از روح آماده‌ای برخوردار باشد. بنابراین انتظار داریم که پاسداران و بسیجیان با ارتقای آمادگی جسمانی و رسیدن به نقاط ایده‌آل توان رزم همواره برای نظام و اسلام، آبرو و عزت باشند که در غیر این صورت به این موفقیت نخواهند رسید.

جانشین نیروی زمینی سپاه گفت: انتظار داریم پاسداران و بسیجیان در میادین ورزشی نقش فعال و تأثیرگذاری را ایفا کنند که در این صورت می‌توانند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی عزت و آبرو باشند.

به گزارش ایلنا، سردار عبدالله عراقی جانشین نیروی زمینی سپاه در جمع مسئولین و مدیران هیأت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای سپاه با تأکید بر حضور فعالانه و تأثیرگذار پاسداران و بسیجیان در میادین ورزشی و بهای بیشتر به آمادگی جسمانی، تصریح کرد: اهمیت ورزش و آمادگی جسمانی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. با تعریف مؤلفه‌های آمادگی رزم، پس از ایمان و اعتقادات، آمادگی جسمانی بدون شک پایه آمادگی رزم است. تیراندازی می‌تواند از رقیبان خود سبقت بگیرد و به یک جایگاه بالا و مطلوب برسد که از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار باشد.

وی افزود: در میدان جنگ و رزم هم یک پاسدار و بسیجی در حالی می‌تواند بر دشمن فائق آید که از جسم و متقابلاً از روح آماده‌ای برخوردار باشد. بنابراین انتظار داریم که پاسداران و بسیجیان با ارتقای آمادگی جسمانی و رسیدن به نقاط ایده‌آل توان رزم همواره برای نظام و اسلام، آبرو و عزت باشند که در غیر این صورت به این موفقیت نخواهند رسید.

عراقی با اشاره به سازماندهی مناسب ورزشی در نیروهای زمینی سپاه، تصریح کرد: خوشبختانه در نیروی زمینی شاهد یک انسجام مناسب ورزشی هستیم. هیأت‌های ورزشی در ۱۲ رشته فعالیت دارند و یک شور و نشاط خوبی در میان پاسداران ما حاکم است. موفقیت در مأموریت‌ها نشان می‌دهد که در این سال‌ها به لحاظ ورزشی پیشرفت خوبی داشتیم.

رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای سپاه و نیروهای مسلح با گلایه از برخی رفتارهای پراکنده در سازماندهی تیم‌های خاصه سپاه در مسابقات نیروهای مسلح، اظهار داشت: متأسفانه در سال گذشته نتوانستیم برای سپاه، موفقیت لازم را بدست آوریم. مطمئناً یکی از دلایل عمده آن، عدم شناسایی مناسب ورزشکاران نخبه و توانمند و از طرفی رفتار پراکده و بدون انسجام برخی افراد بود.

وی ادامه داد: ‌هدف ما برای مسابقات سراسری سپاه و خصوصاً رقابت‌های نیروهای مسلح، حضور همراه با موفقیت و کسب قهرمانی باشد. به همین خاطر مدیران و مربیان، ورزشکاران متسعد و جوان را شناسایی کنند و به اردها معرفی نمایند، ‌شناسایی و سرمایه‌گذاری جزو مسئولیت ماست.

عراقی از حضور دو تیم هماهنگ سپاه در مسابقات نیروهای مسلح خبر داد و خاطرنشان کرد: برای مسابقات دهه سوم آبان‌ماه، دو تیم الف و ب از سوی سپاه پاسداران شرکت می‌کنند. اعتقادمان بر این است که اگر بهترین‌ها به صورت متمرکز در قالب این دو تیم به رقابت بپردازند مطمئناً در رشته‌های مختلف صاحب مدال و جایگاه خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز