خبرگزاری کار ایران

در حاشیه مراسم ختم مادر آیت‌الله هاشمی شاهرودی؛

احمدی‌نژاد باز هم به سوالات خبرنگاران پاسخ نداد / لبخند احمدی‌نژاد به انتخابات مجلس و ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۲۱

رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه شما برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری چیست، لبخند زد.

رییس جمهور سابق با حضور در جمع خبرنگاران در واکنش به سوالات مختلف به شیوه معمول خود پاسخ نداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود احمدی نژاد در حاشیه مراسم ختم مادر آیت الله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران در واکنش به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا خبر دعوت شما از برخی نمایندگان مجلس برای ضیافت شام صحت دارد، پاسخی نداد.

وی در پاسخ به سوال‌های دیگر خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه یکی از نمایندگان مجلس بیان کرده که چهار تن از وزاری دولت سابق در پرونده بابک زنجانی دست دارند، نظر شما در این باره چیست سکوت کرد.

رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی براینکه برنامه شما برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری چیست، لبخند زد.

احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه ارزیابی شما از سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل چیست، سکوت کرد و دست نوازشی بر روی سر خبرنگار کشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز