خبرگزاری کار ایران

بادامچیان در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله مصباح متعلق به همه ملت است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۲۹۶

سیاست حزب موتلفه در انتخابات بعدی تشکیل مجلس قوی، مقتدر و صاحب‌نظر با سوابق تقوایی بالاست و لازم نیست که اعضای آن حتما موتلفه‌ای باشند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نباید کاری بکنیم که آیت الله مصباح را در یک تشکیلات جا بدهیم و بگوییم که ایشان فقط برای ماست چرا که آیت‌الله مصباح متعلق به همه ملت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسدالله بادامچیان در حاشیه مراسم ترحیم مراسم همسر حجت الاسلام سعیدی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره این که موتلفه در همایش وحدت اصولگرایان شرکت می‌کند؟ گفت: ما همیشه در خدمت اصولگرایان و حضرت آیت‌الله مصباح بوده‌ایم و از همدیگر جدا نبوده‌ایم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، درباره اینکه ایا اصولگرایان سنتی با افراطیون و جبهه پایداری ائتلاف می‌کنند؟ اظهارداشت: چرا می‌خواهیم ائتلاف آینده را به سمت گروه‌ها ببرید. اگرائتلاف را به سمت گروه‌ها ببریم بدو بستان پیش می‌آید واین به نفع نظام نیست.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه ما باید به اصل اصلحیت توجه داشته باشیم، یادآورشد: ما باید بدنبال کسانی باشیم که با توجه به نظم جدید جهانی بتواند مشکلات جهانی و مشکلات اقتصادی را حل کند و بتواند پیشرفت و عدالت مد نظر مقام معظم رهبری را شکل بدهد. ما باید بدنبال کسانی باشیم که بتوانند بهتر قانونگذاری کنند.

بادامچیان ادامه داد: اگر سازوکار ائتلاف به این سمت برود، اعتماد در جامعه نیز ایجاد می‌شود واگر جامعه دید که ما به دنبال بدو بستان سیاسی هستیم این اعتماد نیز ایجاد نمی‌شود بلکه از بین نیز خواهد رفت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: سیاست حزب موتلفه در انتخابات بعدی تشکیل مجلس قوی، مقتدر و صاحب‌نظر با سوابق تقوایی بالاست و لازم نیست که اعضای آن حتما موتلفه‌ای باشند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا آقای مصباح یزدی می‌تواند محور اجتماع اصولگرایان باشد، ابراز داشت: همه روحانیت می‌توانند محوراصولگرایان باشن. هم آیت‌الله مصباح و هم آیت‌الله یزدی و هم آیت‌الله تقوی و هم ایت‌الله موحدی و جامعتین می توانند محور باشند.

نایب رییس جبهه پیروان خط رهبری با تاکید بر اینکه نباید میان علما اختلاف بیاندازیم و بگوییم که این روحانی منحصر به ماست خاطرنشان کرد: نباید کاری بکنیم که آیت الله مصباح را در یک تشکیلات جا بدهیم و بگوییم که ایشان فقط برای ماست چرا که آیت‌الله مصباح متعلق به همه ملت است.

بادامچیان درباره ارزیابی‌اش از فعالیت انتخابی احمدی نژاد عنوان کرد: آقای احمدی نژاد یک مجموعه است و حق دارد همانند اصلاح طلبان فعالیت بکند. نمی توان کسی را در مملکتی که آزاد است و برای آزادی جنگیده است به خاطر این که ما نمی پسندیم از فعالیت باز داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز