خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام ابوالحسن نواب در گفت‌وگو با ایلنا: / تکرار /

احمد‌ی‌نژاد شأنیت قرارگرفتن در جایگاه ریاست جمهوری را نداشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۵۶۶

کسی در دولت گذشته در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت که‌ شأن این سمت را نداشت / متاسفانه دولت نهم و دهم روی اصول مستقر نبود برای همین هر نوع فسادی در آن رخ داد / آیت الله آملی لاریجانی اهل چشم پوشی و تعارف با کسی نیست.

رییس دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: آیت الله آملی لاریجانی اهل چشم پوشی و تعارف با کسی نیست و قطعا به تخلف هفت هزار میلیاردی نیز قاطعانه رسیدگی می‌شود.

حجت الاسلام ابوالحسن نواب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به رانت هفت هزار میلیاردی در دولت دهم که اخیرا توسط نمایندگان مجلس فاش شد، گفت: متاسفانه در دولت‌های نهم و دهم هیچ چیزی سر جای خود نبود در چنین شرایطی فساد رایج می‌شود در این دوران کسی در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت که‌ شأن این سمت را نداشت.

وی افزود: متاسفانه دولت نهم و دهم روی اصول مستقر نبود برای همین هر نوع فسادی در آن رخ داد.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با تاکید بر ضرورت برخورد قوه قضاییه با تخلفات دولت گذشته، گفت: آیت الله آملی لاریجانی اهل چشم پوشی و تعارف با کسی نیست و قطعا به این تخلف نیز قاطعانه رسیدگی می‌شود.

وی گفت: سکوت نمایندگان طرفدار دولت گذشته در قبال این تخلفات امری طبیعی است اما قطعا این مفاسد اگر چه موجب سالم سازی دولت یازدهم می‌شود اما هیچ تاثیر منفی و خللی در آن ایجاد نخواهد کرد.

نواب در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به ضیافت شام احمدی‌نژاد با اعضای جبهه پایداری گفت: احمدی‌نژاد و جریان پایداری از یکدیگر جدا نشده‌اند حتی اگر در ظاهر هم چنین وانمود کنند اما پیوند عمیقی با یکدیگر دارند.

وی تاکید کرد: قطعا عدد نمایندگان تندرو در مجلس آینده کاهش پیدا می‌کند اما به هر حال ممکن است عده‌ای از آن‌ها هر چند قلیل با شیوه‌های خودشان به مجلس راه پیدا می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز