خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی سازمان صدا و سیما در گفت‌و‌گو با ایلنا:

انتقاد رسانه ملی به دولت سابق بیشتر بود / توصیه ضرغامی برای پوشش برنامه‌های دولت

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۹۶۶

همان زمانی که آقای روحانی آن انتقادات تند را نسبت به صدا و سیما مطرح کرد برخی اعضای هیات دولت اعلام کردند که این انتقادات را قبول ندارند.

معاون پارلمانی سازمان صدا و سیما می‌گوید که توصیه رییس این سازمان پوشش کامل برنامه‌های دولت است و حتی حجم انتقادات رسانه ملی در این دولت نسبت به دولت سابق کمتر هم هست.

حجت الاسلام محمدرضا میر تاج الدینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با انتقادات دولت به شیوه مدیریت سازمان صداوسیما گفت: صدا و سیما در حال حاضر تمام برنامه‌های دولت را پوشش می‌دهد. البته این موضوع مختص حالا و یا پس از انتقاد آقای روحانی نیست. سازمان صدا و سیما در‌‌ همان موقع هم تمام برنامه‌های دولت را پوشش می‌داد. صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی وظیفه دارد که برنامه‌های هر سه قوه را پوشش بدهد.

وی ادامه داد: باید توجه داشته باشید که مردم از رسانه ملی انتظار دارند که گاهی یک نکته انتقادی هم مطرح شود. ماهیت رسانه‌ای همین است و اگر به صورت یک طرفه رفتار کند و جنبه‌های ضعف و کم کاری یک دولت را مطرح نکند نمی‌تواند توقعات مردم را پاسخگو باشد.

معاون پارلمانی دولت سابق در پاسخ به این سوال که چرا صدا و سیما کم کاری‌های دولت سابق را تا این حد برجسته نمی‌کرد نیز گفت: در دولت قبل هم صدا و سیما به همین شکل رفتار می‌کرد. از مخالفان دولت برای حضور در برنامه‌های مختلف دعوت می‌کرد و نظر آنان در مورد دولت را جویا می‌شد. من حتی می‌توانم بگویم که حالا میزان حضور مخالفان دولت در صدا و سیما کمتر شده است و صدا و سیما بیشتر به پوشش برنامه‌های دولت می‌پردازد.

میرتاج الدینی در پاسخ به این سوال که اما دولت نظر متفاوتی با صدا و سیما در این مورد دارد‏ خاطرنشان کرد: ‌‌ همان زمانی که آقای روحانی آن انتقادات تند را نسبت به صدا و سیما مطرح کرد برخی اعضای هیات دولت اعلام کردند که این انتقادات را قبول ندارند.

معاون پارلمانی سازمان صدا و سیما افزود: من بر اساس شواهد صحبت می‌کنم. توصیه رییس سازمان همواره پوشش دادن برنامه‌های دولت بوده است. گاهی هم صدا و سیما در راستای رسالت رسانه‌ای خود گزارشی تهیه و انتقاداتی را هم مطرح می‌کند که این هم جز ذات رسانه‌ای است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز