خبرگزاری کار ایران

قنبری در گفت‌وگو با ایلنا:

مفاسد هشت ساله اخیر در تاریخ ایران سابقه نداشته است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۰۱۴

دولت قبل با اتهام زدن به تعدادی از افراد و شخصیت‌های نظام به عنوان غارتگر بیت‌المال و ادعای اینکه لیست مفسدان اقتصادی در جیب کت رئیس جمهور است که البته ما آن را هیچ وقت ندیدم، درصدد انحراف افکار عمومی بود تا بتواند به راحتی تخلفات خود را توجیه کند و حال انتظار داریم تا دستگاه قضایی در جهت استیفای حقوق مردم گام بردارد.

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمی‌توان در برابر تخلفات رخ داده در دولت‌های نهم و دهم سکوت و چشم‌پوشی کرد، تاکید کرد: مفاسدی که در هشت ساله اخیر اتفاق افتاده است، هیچگاه در تاریخ ایران سابقه نداشته و جالب است که این مفاسد و تخلفات در دولتی رخ داده که مدعی عدالت، پاکدستی و پاک‌ترین دولت تاریخ ایران بوده است و نمی‌توان از این مفاسد به راحتی گذشت.

داریوش قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به گزارش اخیر مجلس شورای اسلامی درباره فساد هفت هزار میلیاردی دولت سابق گفت: باید مدیران و متخلفانی که در ایجاد نوسانات ارزی، تخلفات و فسادهایی که در دولت‌های نهم و دهم رخ داده‌ است و مقصر هستند، مورد تعقیب و برخورد قضایی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه انتظار از دستگاه قضا این است که در راستای استیفای حقوق ملت ایران با متخلفان و متجاوزان به بیت‌المال برخورد کند، اظهار داشت: نباید دستگاه قضا فقط به دستگیری به چند نفر اکتفا کند بلکه باید علاوه‌بر برخورد با متخلفان، باید حقوق ملت را به جیب آنها بازگرداند. هفت هزار و سه هزار میلیارد و اعدادی از این قبیل، ارقام کم و کوچکی نیستند و متاسفانه تخلفاتی از این نوع که در دولت سابق رخ داده باشد، کم نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه نمی‌توان در برابر تخلفات رخ داده در دولت‌های نهم و دهم سکوت و چشم‌پوشی کرد، یادآور شد: متاسفانه با مدیریت اشتباه و غیرکارشناسی و انجام تخلفات و فسادهای فراوان در سال‌های اخیر، مردم سختی‌های زیادی کشیدند و حال باید مدیران و مسئولان دولت قبل که مسئول آن بی‌کفایتی‌ها و فسادها هستند، مورد تعقیب و محاکمه قضایی قرار گیرند.

قنبری ادامه داد: مفاسدی که در هشت ساله اخیر اتفاق افتاده است، هیچگاه در تاریخ ایران سابقه نداشته و جالب است که این مفاسد و تخلفات در دولتی رخ داده که مدعی عدالت، پاکدستی و پاک‌ترین دولت تاریخ ایران بوده است و نمی‌توان از این مفاسد به راحتی گذشت.

نماینده مردم ایلام در مجلس هشتم شورای اسلامی تاکید کرد: دولت قبل با اتهام زدن به تعدادی از افراد و شخصیت‌های نظام به عنوان غارتگر بیت‌المال و ادعای اینکه لیست مفسدان اقتصادی در جیب کت رئیس جمهور است که البته ما آن را هیچ وقت ندیدم، درصدد انحراف افکار عمومی بود تا بتواند به راحتی تخلفات خود را توجیه کند و حال انتظار داریم تا دستگاه قضایی در جهت استیفای حقوق مردم گام بردارد.

وی با بیان اینکه از دولت تدبیر و امید نیز انتظار است تا با شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی مردم را از هر آنچه که در دولت‌های نهم و دهم رخ داده، آگاه کند، خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند تا دولت در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت قبل کوتاهی نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز