خبرگزاری کار ایران

مصلحی در جمع خبرنگاران: / تکرار /

وزارت اطلاعات در فساد هفت هزار میلیاردی اطلاع‌رسانی‌های لازم را کرده بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۳۹

احساس ما این است وظیفه‌ای که باید به آن عمل می‌کردیم، انجام داده‌ایم و اطلاع‌رسانی‌های لازم را صورت دادیم.

وزیر سابق اطلاعات درباره فساد هفت هزار میلیاردی در دولت دهم تاکید کرد: ما دستگاهی مخفی و امنیتی هستیم که نمی‌توانست خیلی علنی اطلاع‌رسانی کند، اما به هر حال در جاهایی که لازم بوده اطلاع‌رسانی خودمان را داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام حیدرعلی مصلحی در حاشیه یادواره شهید غفاری که در محل حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) سپاه محمد رسول‌الله(ص) برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره فساد هفت هزار میلیاردی و اینکه نهادهای نظارتی از جمله وزارت اطلاعات در دولت دهم نقش خود را به خوبی در کنترل و شناسایی آن ایفا نکردند، گفت: احساس ما این است وظیفه‌ای که باید به آن عمل می‌کردیم، انجام داده‌ایم و اطلاع‌رسانی‌های لازم را صورت دادیم.

وی ادامه داد: منتهی ما دستگاهی مخفی و امنیتی هستیم که نمی‌توانست خیلی علنی اطلاع‌رسانی کند، اما به هر حال در جاهایی که لازم بوده اطلاع‌رسانی خودمان را داشته‌ایم.

وزیر سابق اصلاعات در پاسخ به این سوال که یعنی شما معتقدید که نهادهای دیگر کوتاهی کرده‌اند؟ اظهار داشت: بله، درست است مثل خیلی چیزهای دیگر.

مصلحی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره اینکه شما در صحبت‌های خود به این مضوع اشاره کردید که اصلاحات آمریکایی قصد داشت عناوین انقلابی همانند مستضعفین را تغییر دهد، منظور شما چه بود؟ بیان کرد: دشمن همیشه قصد داشته است که عناوین ارزشی و انقلابی ما بی ارزش کند. کلمه مستضعفین یک کلمه قرآنی و انقلابی بود که امام آن را به کار برد و شامل همه مستضعفین جهان می‌شد و اصلاحات آمریکایی در راستای اهداف دشمنان این نوع از عناوین را تغییر داد و به جای مستضعفان قشر آسیب‌پذیر را به کار می‌برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز