خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص): / تکرار /

تغییر روش فقط در چارچوب ولایت امکان‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۵۵

در زمان دفاع مقدس، روحانیت نقش بسیار عظیمی ایفا کرد. آنچنان که فرماندهان در شب‌های عملیات به سراغ آنها می‌آمدند و تقاضا می‌کردند در گردان‌های آنها حضور داشته باشند و می‌گفتند اگر توپ و تانک نداشته باشیم می‌توانیم عمل کنیم اما بدون روحانیت امکان ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است، تاکید کرد: باید بدانیم تغییر روش فقط در چارچوب ولایت امکان‌پذیر است و کسانی که خارج از این عمل کرده‌اند هر چند مجاهدت‌های بزرگی داشته‌اند ولی با ولی فقیه زاویه داشته‌اند چه حوادثتلخی را رقم زده‌اند و دچار چه مشکل‌هایی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران در در یادواره شهید غفاری که در محل حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) برگزار شد، گفت: یکی از فضیلت‌هایی که انسان را به انسان‌های دیگر برتری می‌دهد فضیلت جهاد است.

وی ادامه داد: زمانی جنگ بر ما تحمیل شد و ما در جبهه شرکت کردیم که هیچ چشم‌اندازی از آینده نداشتیم و نمی‌دانستیم قرار است چه اتفاقی بیفتد و قبل از آن هم کسانی همراه با امام قیام کرده بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران با اشاره به نقش روحانیون در جبهه اظهار داشت: روحانیون در جبهه با بچه‌های رزمنده بسیار عجین بودند که از این جمله این روحانیون می‌توانیم آیت‌الله مشکینی، مهدوی کنی، کاشانی و موحدی کرمانی و مقام معظم رهبری را نام ببرم که حرف و عمل آنها می‌توانست ۵۰ هزار رزمنده را به جبهه بیاورد و فکر آنها را درگیر جنگ و جبهه کند.

وی تاکید کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

گواهی با یادآوری شرایط امروز تصریح کرد: ما باید بدانیم آثار و روحیه دفاع مقدس امروز کجا رفته است. ما باید خودمان را آماده کنیم تا در هر شرایطی با همه ناملایمات و فتنه‌های حاضر برخورد کنیم.

وی افزود: در زمان دفاع مقدس، روحانیت نقش بسیار عظیمی ایفا کرد. آنچنان که فرماندهان در شب‌های عملیات به سراغ آنها می‌آمدند و تقاضا می‌کردند در گردان‌های آنها حضور داشته باشند و می‌گفتند اگر توپ و تانک نداشته باشیم می‌توانیم عمل کنیم اما بدون روحانیت امکان ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران ابراز داشت: ما باید توجه کنیم مگر می‌شود کسی که روزی خود را به آب و آتش زده است با کسانی که این کار را نکرده‌اند و نظاره‌گر بودند مساوی باشند.

گواهی در پایان یادآور شد: باید بدانیم تغییر روش فقط در چارچوب ولایت امکان‌پذیر است و کسانی که خارج از این عمل کرده‌اند هر چند مجاهدت‌های بزرگی داشته‌اند ولی با ولی فقیه زاویه داشته‌اند چه حوادثتلخی را رقم زده‌اند و دچار چه مشکل‌هایی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز