خبرگزاری کار ایران

علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایلنا: / تکرار /

دادگاه غنچه قوامی سه‌شنبه آینده برگزار می شود / با موکلم شنبه ملاقات می کنم

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۳۰۴

ادامه بازداشت موکلم غیرقانونی است چراکه موکلم متهم به فعالیت تبلیغی علیه نظام است و براساس ماده ۳۵ قانون آئین‌نامه دادرسی کیفری حداقل حکم زندان فرد، سه ماه است و این در حالی است که موکلم ۱۰۰ روز است که در بازداشت بسر می‌برد.

وکیل غنچه قوامی از تعیین وقت دادگاه موکلش در روز سه شنبه هفته آتی خبر داد.

سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر گفت: البته هنوز احضاریه ای به شکل رسمی به من ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: دادگاه رسیدگی به اتهام موکلم شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب است.

وکیل غنچه قوامی در پاسخ به این سوال که قرار بود شما امروز با موکل‌تان دیداری داشته باشید، آیا موفق به این دیدار شدید؟ اظهار داشت: من امروز نتوانستم با موکلم دیدار کنم چراکه کارشناس این پرونده به من گفت که امروز امکان دیدار فراهم نیست و قرار شد روز شنبه با موکلم دیدار داشته باشم.

علیزاده طباطبایی در خصوص ارزیابی‌اش از این پرونده تصریح کرد: من قبلا نیز گفته‌ام که ادامه بازداشت موکلم غیرقانونی است چراکه موکلم متهم به فعالیت تبلیغی علیه نظام است و براساس ماده ۳۵ قانون آئین‌نامه دادرسی کیفری حداقل حکم زندان فرد، سه ماه است و این در حالی است که موکلم ۱۰۰ روز است که در بازداشت بسر می‌برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز