خبرگزاری کار ایران

کامران دانشجو در جمع خبرنگاران:

جامعتین پرچم‌دار وحدت اصولگرایان هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۴۲

در جمهور اسلامی اصل دین است و دین یعنی خلاف شرع عمل نکنیم و اگر دیدیم خلاف شرع عمل می‌شود ناراحت شویم و در کلام و عمل هم صدا باشیم.

وزیر علوم دولت دهم جامعتین را پرچم‌دار وحدت اصولگرایان عنوان کرد و گفت: ‌ ما همه به این نقش قائل هستیم و معتقدیم باید اصولگرایان همه پشت هم باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران دانشجو در پایان نشست همگرایی اصولگرایان با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص ارزیابی خود از برگزاری این نشست گفت: در جمهور اسلامی اصل دین است و دین یعنی خلاف شرع عمل نکنیم و اگر دیدیم خلاف شرع عمل می‌شود ناراحت شویم و در کلام و عمل هم صدا باشیم.

وی با بیان اینکه بینش هر فرد اصل است، ادامه داد: از بینش ارزش و بعد روش ایجاد می شود و اگر بینش درست باشد دو مورد دیگر نیز درست خواهد بود.

دانشجو با اشاره به نقش روحانیت در وحدت اصولگرایان گفت: ما همه به این نقش قائل هستیم و معتقدیم جامعتین در این راه پرچم دار هستند و باید اصولگرایان همه پشت هم باشند.

وی در پاسخ به این سوال که ایا احمدی نژاد در پشت پرچم روحانیت قرار خواهد گرفت گفت: این سوال را از خود احمدی نژاد بپرسید.

دانشجو در واکنش به این سوال که آیا در جلسات احمدی نژادکه در ولنجک برگزار میشود شرکت دارید گفت: خیر تا الان که شرکت نکرده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز