خبرگزاری کار ایران

انصاری‌راد در گفت‌وگو با ایلنا:

وزارت اطلاعات باید حافظ آبروی مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۳۴۳

شهروندان در مواجهه با وزارت اطلاعات باید احساس امنیت کنند و آقای روحانی به این وزارتخانه به عنوان نیرویی که باید مصالح کشور و آبروی مردم را حفظ کند و خدمتگزار به مصالح مردم باشد، می‌نگرد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ششم تاکید کرد: وزارت اطلاعات نباید به گونه‌ای باشد که شهروندان از آن بترسند بلکه شهروندان باید احساس امنیت بکنند و وزارت اطلاعات باید مصالح ملت و کشور و به خصوص شهروندان را حفظ کند و وزیر اطلاعات هم با همین نیت، آرزو وعلاقه به حوزه‌اش نگاه می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ارزیابی از عملکرد وزارت اطلاعات و صحبت‌های اخیر حجت‌الاسلام علوی در خصوص سیاست‌های وزارت اطلاعات گفت: دیدگاه آقای رئیس‌جمهور در زمینه وزارت اطلاعات و شأن این وزارتخانه و اینکه چه شایستگی‌هایی باید داشته باشد و چگونه باید عمل کند را مساعد و مثبت می‌بینم.

وی ادامه داد: تصورم این است که آقای روحانی وزارت اطلاعات و شأن آن را می‌شناسد و می‌داند که این وزارتخانه برای حفظ امنیت کشور و محافظت از مصالح و حقوق کشور و مردم است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه شأن وزارت اطلاعات ارعاب و تهدید مردم نیست، اظهار داشت: شهروندان در مواجهه با وزارت اطلاعات باید احساس امنیت کنند و آقای روحانی به این وزارتخانه به عنوان نیرویی که باید مصالح کشور و آبروی مردم را حفظ کند و خدمتگزار به مصالح مردم باشد می‌نگرد.

انصاری‌راد با اشاره به شناختش از وزیر اطلاعات از مجلس پنجم یادآور شد: حسن نیت آقای علوی محرز است و درباره صحبت ایشان هم که وزارت اطلاعات می‌خواهد حافظ آبروی مردم باشد و در جهت مصالح مردم و مخصوصا در زمینه رد و تایید صلاحیت‌ها صحیح عمل کند تا آبروی مردم به آسانی مورد خدشه قرار نگیرد، تردید ندارم که با تمام وجود و حسن نیت بیان کرده‌اند و درصدد این است که وزارت اطلاعات همانطور که باید باشد، عمل کند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ششم ادامه داد: وزارت اطلاعات نباید به گونه‌ای باشد که شهروندان از آن بترسند بلکه شهروندان باید احساس امنیت بکنند و وزارت اطلاعات باید مصالح ملت وکشور و به خصوص شهروندان را حفظ کند و وزیر اطلاعات هم با همین نیت، آرزو وعلاقه به حوزه‌اش نگاه می‌کند.

وی با بیان اینکه در خصوص عملکرد جدید وزارت اطلاعات باید منتظر باشیم، خاطرنشان کرد: باید منتظر آینده و بالاخص تا زمان انتخابات بود تا دید این وزارتخانه درباره تایید صلاحیت‌ها و داوطلبان چگونه عمل می‌کند. برخوردهای سیاسی که ممکن است در آینده رخ بدهد وزارت اطلاعات نقش خود را چگونه در حفاظت از مصلحت کشور و آبرو وحقوق شهروندان نشان می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز