خبرگزاری کار ایران

طی بیانیه‌ای مطرح شد:

انتقاد حزب مردمی اصلاحات به صدور حکم اعدام شیخ نمر

کد خبر : ۲۱۴۵۵۵

باری دیگر چهره پلید وهابیت، ضد دین و ضد انسانی پرده از چهره خود برداشته و انسان‌های بیگناه را اعدام می‌کند. این اولین جنایت این رژیم وهابی نیست بلکه سال‌ها با مسلمانان جهان و شیعیان مخالفت کرده‌ و هم دست کسانی همچون اسرائیل غاصب و آمریکای جنایت‌کار است.

حزب مردمی اصلاحات با صدور بیانیه‌ای به صدور حکم اعدام آیت‌الله نمر به دست رژیم عربستان انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است: ‌ باری دیگر چهره پلید وهابیت، ضد دین و ضد انسانی پرده از چهره خود برداشته و انسان‌های بیگناه را اعدام می‌کند. این اولین جنایت این رژیم وهابی نیست بلکه سال‌ها با مسلمانان جهان و شیعیان مخالفت کرده‌ و هم دست کسانی همچون اسرائیل غاصب و آمریکای جنایت‌کار است.

این بیانیه می‌افزاید: امروز داعش و طالبان، همه تروریست‌های جهان را با هزینه‌های سنگین پرورش داده و با این ادعا در دفاع از حرمین شریفین لکه ننگی را برای خود رقم زده است.

این بیانیه در پایان تصریح کرده است: حزب مردمی اصلاحات از همه مسلمانان جهان و آزادی‌خواهان و مدافعین حقوق بشر درخواست دارد که اعتراض خود را به این رژیم ضد حقوق بشری اعلام دارند تا جلوی اعدام این روحانی برجسته شیعه را بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز