خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور:

به زودی علل و انگیزه حوادثاصفهان به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۴۴۴

این اطمینان را به عموم مردم می‌دهیم که با تجمیع تلاش‌ها به زودی تمامی ابعاد حادثه و علل و انگیزه وقوع آن به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره به حوادثاسید پاشی در استان اصفهان گفت: دبیرخانه شورای امنیت کشور به محض اطلاع از موضوع، شورای تامین استان را موظف کرد به صورت ویژه با استفاده از تمام ظرفیت ها اعم از نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی موضوع را پیگیری و ضمن شناسایی عاملین نتیجه را اعلام نماید.

به گزارش ایلنا، دبیر شورای امنیت کشور با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی نیز با حساسیت موضوع را در دستور کار قرار داده است، افزود: اقدام غیر امنیتی عاملان اسید پاشی باعثشده است برخی افراد با سوء استفاده از این ماجرا اقدام به تحریک افکار عمومی از طریق ارسال پیامک و یا نشر مطالب خلاف واقع در فضای مجازی نمایندکه ضمن تاکید بر بی اساس بودن ادعاهای ارائه شده در این ابزارهای غیر موثق رسانه‌ای، این اطمینان را به عموم مردم می دهیم که با تجمیع تلاش ها به زودی تمامی ابعاد حادثه و علل و انگیزه وقوع آن به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

حسین ذوالفقاری با اشاره به اینکه هیچ جریان سازمان یافته ای در کشور در پس انجام چنین اقداماتی شناسایی نشده است خاطر نشان کرد؛ عاملان تحریک افکار عمومی نیز بخشی از مجموعه این اقدام غیر امنیتی هستند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: بر اساس بررسی های اولیه که از سوی کارشناسان صورت گرفته است فرضیات مختلفی درباره علل این حوادثمطرح شده است که در حال حاضر نمی توان نظر قطعی اعلام کرد اما آنچه مسلم است چنین اقداماتی با هرگونه انگیزه و قصدی خلاف قانون و اقدامی مجرمانه و در جهت بر هم زدن امنیت روانی و روحی جامعه است که عوامل آن برابر با قانون مورد تعقیب می‌باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز