خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

آیت‌الله رشاد رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۹۱

این روحانی ربانی که از همراهان دیرین حضرت امام خمینی(قدّه) و یاران باوفای حضرت مستطاب عالی بود، مراتب عالی علمی و محاسن و فضائل اخلاقی را با سوابق درخشان مبارزاتی و خدمات گسترده‌ی اجتماعی سیاسی، دانشگاهی حوزوی، توأم ساخته بود.

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه تهران ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام آیت‌الله علی‌اکبر رشاد به شرح زیر است:

حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای دام ظلّه الوارف

زعیم حکیم امت و رهبر فرهیخته‌ی انقلاب اسلامی

سلام الله علیکم

خبر ارتحال فقیه فطن، عالم خلیق خدوم و انقلابی پیشکسوت، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی(قدّس سرّه)، مایه‌ی تالّم و تأسف عمیق گردید؛ این روحانی ربانی که از همراهان دیرین حضرت امام خمینی(قدّه) و یاران باوفای حضرت مستطاب عالی بود، مراتب عالی علمی و محاسن و فضائل اخلاقی را با سوابق درخشان مبارزاتی و خدمات گسترده‌ی اجتماعی سیاسی، دانشگاهی حوزوی، توأم ساخته بود. آن عالم عظیم‌الشان از سرمایه‌های بی‌بدیل کشور و انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت و فقدان او در شرایط حاضر، الحق مصداق بارز ثُلمه بر پیکره‌ی اسلام و نظام اسلامی قلمداد می‌شود. در پی فقدان قله‌های علمی معنوی در سنوات اخیر، حوزه‌ی علمیه‌ی تهران که وی اسطوانه‌ی آن محسوب می‌شد بیش از پیش، دچار فقر و فترت گشت.

اینجانب این ضایعه‌ی مولمه را، از سوی خود و اعضای محترم شورای حوزه‌های علمیه‌ی استان تهران، و مدیران، مدرسان و طلاب مدارس علمیه‌ی استان، به محضر مبارک حضرت بقیّهًْ الله(ارواحنا له الفداء) و حضرت مستطاب عالی و سایر مراجع تقلید، نیز حوزه‌های علمیه‌ی(صانها الله عن الحدثان) و بیت مکرم آن راحل رستگار، تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای او رفعت رتبت در جوار الهی، و برای آن زعیم بزرگوار سلامت و طول عمر توأم با توفیقات روزافزون، و برای وابستگان و دلبستگان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت دارم.

اقلّ الطلبه

علی‌اکبر رشاد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز