خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت سازمان تبلیغات اسلامی در فقدان مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی

کد خبر : ۲۱۵۸۲۹

سازمان تبلیغات اسلامی این ضایعه غمبار را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، جامعه روحانیت مبارز، مجلس خبرگان رهبری، جامعه علمی کشور اعم از حوزه و دانشگاه و خصوصاً بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، مغفرت و رضوان و رحمت واسعه‌اش را برای آن بزرگوار مسئلت می‌نماید.

در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی، رئیس مجلس خبرگان و یار دیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب، سازمان تبلیغات اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام بدین شرح است:

«درگذشت عالم فرزانه مرحوم مغفور آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی(رحمت‌الله علیه) که سالیان پربرکت عمر شریفش در راه دین و خدمت به انقلاب اسلامی و ترویج علوم اهل بیت(ع) صرف شد، مصیبتی سخت و تألم‌باراست. خدمات ایشان در شورای انقلاب و سپس حضور در رأس وزارتخانه‌های کابینه‌های مختلف، در کنار تأسیس و هدایت جامعه روحانیت مبارز، همچنین تولیت دانشگاه امام صادق(ع) و در سال‌های اخیر ریاست مجلس خبرگان رهبری سرچشمه خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی بود. ایشان یکی از یاران صدیق انقلاب و حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بودند و اکنون انقلاب ما در مسیر عزیمت به سمت قله‌های عزت و افتخار، فقدان یاوری مخلص و خدوم را به سوگ نشسته است.

سازمان تبلیغات اسلامی این ضایعه غمبار را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، جامعه روحانیت مبارز، مجلس خبرگان رهبری، جامعه علمی کشور اعم از حوزه و دانشگاه و خصوصاً بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، مغفرت و رضوان و رحمت واسعه‌اش را برای آن بزرگوار مسئلت می‌نماید.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز