خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

از امام(ره) آموخته‌ایم که حرف خود را در عمل ثابت کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۲۴۷

قرار است در پادگان شهید لشگری مهرآباد نیز خاکسپاری شهدا را داشته باشیم، اما فعلا منتظر کمیته تفحص هستیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما از امام(ره) و رهبر معظم انقلاب آموخته‌ایم که همیشه حرف خود را در عمل ثابت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرتیپ علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم خاکسپاری شهدای گمنام در فرماندهی این نیرو در جمع خبرنگاران درباره برنامه نیروی هوایی برای خاکسپاری شهدا گفت: ما از سال ۸۹ تدفین شهدا را در ستادهای نیروی هوایی شروع کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این برنامه در راستای ایجاد فرهنگ شهادت در این مراکز است تا در روزمرگی، این فرهنگ فراموش نشود.

سرتیپ برخور عنوان کرد: در سال ۵۹ موجودی ضعیف به نام صدام به خود اجاره داد که به کشور ما حمله کند اما امروز ما در سطحی از قدرت قرار داریم که قدرت‌های بزرگ نیز نمی‌توانند، اجازه تعرض به خاک ایران را به خود بدهند.

وی در خصوص تهدیداتی که رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر نسبت به ایران به ویژه علیه نیروی هوایی داشته است، گفت: ما از امام(ره) و رهبر معظم انقلاب آموخته‌ایم که همیشه حرف خود را در عمل ثابت کنیم؛ ما حرف نمی‌زنیم، آنها وارد عمل شوند تا ببینند ما چه برخوردی با آنها خواهیم داشت.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پایان درباره برنامه آتی ارتش برای خاکسپاری شهدا گفت: قرار است در پادگان شهید لشگری مهرآباد نیز خاکسپاری شهدا را داشته باشیم، اما فعلا منتظر کمیته تفحص هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز