خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس تهران بزرگ:

فرد تهدیدکننده به اسیدپاشی در تهران دستگیر شد / پلیس با عوامل تهدیدزا برخورد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۸۶

پلیس در همه جا حضور دارد و اجازه نمی‌دهد احساس امنیت در کشور به خطر بیفتد. در ارتباط با شهر اصفهان نیز قطعا پلیس تمام تلاش‌ خود را خواهد کرد و در این موضوع از تمام توان خود استفاده می‌کند. در این مورد خاص پلیس آگاهی نیز وارد ماجرا شده است و ما هر چه سریع‌تر شاهد دستگیری و مجازات افراد خاطی خواهیم بود.

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به تهدید به اسیدپاشی در چند آموزشگاه دخترانه در تهران کرده است خبر داد و گفت: پلیس سریعا وارد اقدام شد و شخص خاطی دستگیر و اقرار کرد که تهدید به اسیدپاشی کرده و بازجویی‌های اولیه صورت گرفته و برای مراحل قضایی تحویل مرجع قضا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساجدی‌نیا رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله مهدوی‌کنی در جمع خبرنگاران درباره تهدیدی که نسبت به چند آموزشگاه در تهران وجود داشت، گفت: پنجشنبه هفته قبل خبری داشتیم مبنی بر اینکه چند آموزشگاه در سطح تهران تهدید به اسیدپاشی شده بودند.

وی ادامه داد: مسئولان و متولیان آن آموزشگاه‌ها شکایتی را در این باره مطرح کردند که در این راستا پلیس سریعا وارد اقدام شد و شخص خاطی دستگیر و اقرار کرد که تهدید به اسیدپاشی کرده و بازجویی‌های اولیه صورت گرفته و برای مراحل قضایی تحویل مرجع قضا شده است.

وی افزود: پلیس در همه جا حضور دارد و اجازه نمی‌دهد احساس امنیت در کشور به خطر بیفتد. در ارتباط با شهر اصفهان نیز قطعا پلیس تمام تلاش‌ خود را خواهد کرد و در این موضوع از تمام توان خود استفاده می‌کند. در این مورد خاص پلیس آگاهی نیز وارد ماجرا شده است و ما هر چه سریع‌تر شاهد دستگیری و مجازات افراد خاطی خواهیم بود.

ساجدی‌نیا در پاسخ به این سوال که تا به حال چند نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند، گفت: تا به حال ما در این باره یک نفر را دستگیر کرده‌ایم که در اعترافات اولیه خود عنوان کرده که تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه اقدام به این عمل نموده است.

وی در پایان در در خصوص حضور روز گذشته نیروهای پلیس در میدان فاطمی گفت: هر کجا که پلیس احساس کند، تهدیدی وجود دارد، حتما حضور خواهد داشت و با عوامل تهدیدزا برخورد خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز