خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله موحدی کرمانی:

هنوز جلسه شورای مرکزی برای انتخاب دبیرکل جامعه روحانیت تشکیل نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۳۱

کمابیش با جامعه مدرسین در ارتباط هستیم / اگر اصول‌گرایان موفق به وحدت شوند، توفیق بزرگی است و این روند در حال دنبال شدن است.

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: به احترام آیت‌الله مهدوی‌کنی هنوز جلسه شورای مرکزی برای انتخاب دبیر کل جامعه روحانیت را تشکیل نداده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله موحدی کرمانی در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله مهدوی‌کنی که عصر امروز در دانشگاه امام صادق(ع) در حال برگزاری است، در پاسخ به سوالی در خصوص دبیرکل احتمالی جامع روحانیت مبارز تهران گفت: باید برای انتخاب دبیر کل، اعضای شورای مرکزی دعوت شوند و جلسه شورای مرکزی تشکیل شود که به احترام آیت‌الله مهدوی‌کنی هنوز این جلسه تشکیل نشده است.

وی در خصوص ارتباط جامعه روحانیت مبارز با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کمابیش با جامعه مدرسین در ارتباط هستیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پاسخ به این سوال که زعامت اصول‌گرایان را چه کسی بر عهده می‌گیرد، تصریح کرد: در این باره بحثی نشده که چه کسی این رهبری را بر عهده بگیرد، اما دو، سه نفر باید این کار را دنبال کنند.

موحدی کرمانی در پاسخ به این سوال که آیا زمان دیدار وی با آیت‌الله مصباح و آیت‌الله یزدی مشخص شده است، خاطرنشان کرد: هنوز زمان این دیدار مشخص نیست.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز درباره اینکه نشست اصول‌گرایان چقدر در روند همگرایی جریان اصول‌گرا تاثیر دارد، ابراز داشت: اگر اصول‌گرایان موفق به وحدت شوند، توفیق بزرگی است و این روند در حال دنبال شدن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز