خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام:

در هر عرصه‌‌ای سپاه قدرتمندی مثل سپاه شهدا داریم

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۳۰۳

امروز میزبان ما شهدا هستند و هرچه در طول این ۳۶ سال از جمهوری اسلامی ایران پیروزی‌ها و مقاومت‌ها دیدیم، همه از برکت وجود شهداست و بایستی قدر شهدا را بدانیم و از شهدا کمک بگیریم و با شهدا از همه تهدیدات و گزند‌ها در امان هستیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام اظهار داشت: امروز میزبان ما شهدا هستند و هرچه در طول این ۳۶ سال از جمهوری اسلامی ایران پیروزی‌ها و مقاومت‌ها دیدیم، همه از برکت وجود شهداست و بایستی قدر شهدا را بدانیم و از شهدا کمک بگیریم و با شهدا از همه تهدیدات و گزند‌ها در امان هستیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ " فرزاد اسماعیلی " با اشاره به اهمیت تجلیل از شهدا و نقش ارزشمند شهدا در پیروزی‌ها و مقاومت‌های جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: حفظ آرمان‌های جمهوی اسلامی ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است و هنوز در همه عرصه‌ها در عرصه انقلاب شهید تقدیم می‌کنیم و وامدار خون شهدا هستیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش در پایان با بیان اینکه شهدا یاران و سربازان پنهان امام زمان(عج) هستند، خاطرنشان کرد: در هر جبهه‌ و هر عرصه‌‌ای سپاه قدرتمندی مثل سپاه شهدا داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز