خبرگزاری کار ایران

سردار کارگر در جلسه ستاد مرکزی کنگره ملی شهدای دانشجو:

تولیدات فاخر فرهنگی با مضامین انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از امور ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۵۵۰

شأن شهدای دانشجوی کشور ایجاب می‌کند تا بزرگداشتی در سطح ملی به یادشان برگزار شود و این کنگره می تواند عرصه‌ای باشد برای هم افزایی همه دستگاههای حوزه آموزش عالی کشور تا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جلسه ستاد مرکزی کنگره ملی شهدای دانشجو با اشاره شأن ملی بودن کنگره شهدای دانشجو گفت: تولیدات فاخر فرهنگی و هنری در قالب‌های گوناگون و با مضامین بلند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جمله امور ضروری و مهمی است که باید مورد توجه برگزارکنندگان کنگره باشد.

به گزارش ایلنا، سردار بهمن کارگر در جلسه ستاد مرکزی کنگره ملی شهدای دانشجو با اشاره به ملی بودن کنگره شهدای دانشجو گفت: شأن شهدای دانشجوی کشور ایجاب می‌کند تا بزرگداشتی در سطح ملی به یادشان برگزار شود و این کنگره می تواند عرصه‌ای باشد برای هم افزایی همه دستگاههای حوزه آموزش عالی کشور تا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی افزود: شهدای دانشجوی خواهر در دفاع مقدس نقش موثری داشتند که شایسته است توجه ویژه ای در همه بخش های کنگره به ایشان گردد.

سردار کارگر تاکید کرد: تولیدات فاخر فرهنگی و هنری در قالب‌های گوناگون و با مضامین بلند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جمله امور ضروری و مهمی است که باید مورد توجه برگزارکنندگان کنگره باشد واین تولیدات باید در سطح وسیعی توزیع گردد تا در دسترس عموم جامعه قرار گیرد.

وی در پایان ضمن ابزار خرسندی از اقدامات کنگره ملی شهدای دانشجو، تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تمام توان و امکانات از این کنگره حمایت می‌کند و از هیچ مساعدتی دریغ نخواهد کرد. چرا که ما یقین داریم این کنگره به اهداف بلند خود نایل خواهد آمد و این وعده خداوند متعال است که هر هدفی با استقامت به پیروزی نائل می شود.

در ابتدای این جلسه دکتر محمد ودود حیدری بعنوان دبیر کنگره ملی شهدای دانشجو ضمن ارائه گزارشی از اهداف و اقدامات انجام شده کنگره گفت: سازمان بسیج دانشجویی آمادگی کامل دارد با همکاری بنیاد در ترویج فرهنگ دفاع مقدس در دانشگاههای کشور اقدامات مناسب تر و هماهنگ تری را اجرا نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز