خبرگزاری کار ایران

سردار محمدرضا نقدی در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان؛

مذاکره با آمریکا برای اتمام حجت و روشن شدن حقیقت است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۰۶

مکتب حسین نزد تمام ملت‌های مسلمان و آزاده وجود دارد. به‌زودی شاهد خواهیم بود ملت ایران دست در دست مردم فلسطین در بیت‌المقدس نماز می‌گذارند و از روی جنازه اسراییل عبور خواهند کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوانان ما همان طور که در ۱۳ آبان ۵۷ و دانشجویان‌مان در سال ۵۸ انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند امروز یک بار دیگر جوانان و ملت ما آن را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: اگر مذاکره و صحبتی با آمریکا و کشورهای غربی می‌شود برای اتمام حجت و روشن شدن حقیقت با دشمن و یزید زمانه است و به هیچ وجه ایران مسیر سازش را طی نمی‌کند.

نقدی ادامه داد: ۱۴۰۰ سال است که ملت ایران پای مکتب امام حسین(ع) نشسته است و دشمن بداند که تا آخر این راه پیمودنی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که مکتب حسین نزد تمام ملت‌های مسلمان و آزاده وجود دارد، به مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: به‌زودی شاهد خواهیم بود ملت ایران دست در دست مردم فلسطین در بیت‌المقدس نماز می‌گذارند و از روی جنازه اسراییل عبور خواهند کرد.

سردار محمدرضا نقدی در پایان گفت: جوانان ما همان طور که در ۱۳ آبان ۵۷ و دانشجویان‌مان در سال ۵۸ انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند امروز یک بار دیگر جوانان و ملت ما آن را گرامی داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز