خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی؛

پشت چهره دروغین آمریکا و اسرائیل یک چهره سیاه وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۴۷

چه بسا اگر این روحیه و معنویت نبود نمی‌توانستیم حکومت طاغوتی شاه را سرنگون کرده و در مقابل صدام ۸ سال دفاع مقدس داشته و ایستادگی کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مراسم عزاداری مردم دیار لرستان یک نوع مراسم سنتی است که کمتر جایی اینگونه مراسم‌ها را دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، محسن رضایی با حضور در جمع عزاداران حسینی گفت: خون امام حسین(ع) در رگ‌های همه مؤمنین جوشان است و بسیاری از کشورها در روز عاشورا اعم از شیعه و سنی و حتی ادیان دیگر برای امام حسین(ع) عزاداری می‌کنند و امام حسین(ع) خون خداست؛ یعنی اینکه در تاروپود همه بشریت و علی‌الخصوص مردم ایران نهفته است و چه بسا اگر این روحیه و معنویت نبود نمی‌توانستیم حکومت طاغوتی شاه را سرنگون کرده و در مقابل صدام ۸ سال دفاع مقدس داشته و ایستادگی کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به روز ۱۳ آبان، عنوان کرد: کدام کشور به خود جرأت داده که روز مبارزه با استکبار داشته باشد و این ایستادگی و مقاومت در کشور اسلامی ایران ناشی از خون خدا و امام حسین(ع) است که ما را به وضعیت امروز رسانده است و جامعه‌ای که به امام حسین(ع) عشق بورزد در برابر استکبار ایستادگی خواهد کرد.

رضایی با بیان اینکه امام حسین(ع) برای ایستادگی در مقابل ظلم و ستم و دفاع از ارزش‌های انسانی همه چیز خود را فدا کرد، تصریح کرد: امام حسین(ع) عشق و علاقه خود را در وجود تمام مومنین جهان نهاده است، به گونه‌ای که شاهد بودیم رهبران حزب نیز استقلال کشورشان را پیروی از راه امام حسین(ع) دانستند.

وی اضافه کرد: پشت چهره دروغین آمریکا و اسرائیل یک چهره سیاه وجود دارد و کشتارهای غزه و سوریه تماماً توسط آمریکا پشتیبانی می‌شود و گروه‌های تروریستی داعش و طالبان که توسط آنها به وجود آمده‌اند و اگر در حال حاضر بر علیه خود آنها برخاسته‌اند، نتیجه کارهای خطای آنهاست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان متذکر شد: افتخار می‌کنیم که پیرو امام حسین(ع) هستیم و راه ایشان را با ولایت‌مداری ادامه خواهیم داد.
رضایی ضمن حضور در مراسم گل‌مالی مردم استان خرم‌آباد با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: معمولا هر ساله در تاسوعا و عاشورای حسینی به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کنم که امسال نیت کردم به استان لرستان بیایم و با برادران و خواهران خود در مراسم کم‌نظیر گل‌مالی و عزاداری روز عاشورای حسینی شرکت کنم.

وی عنوان داشت: گل‌مالی مردم دیار لرستان نشان می‌دهد که این مردم با غیرت، متدین و شیعه عشق و علاقه بی‌نظیری به ائمه اطهار به ویژه امام حسین و یاران باوفایش دارند.

رضایی خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری مردم دیار لرستان یک نوع مراسم سنتی است که کمتر جاهایی اینگونه مراسم‌ها را دارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به دشمنان نظام پیام داد و گفت: پیام من به دشمنان نظام این است که با امام حسین(ع) و مکتب ایشان روبه‌رو نشوند زیرا هر که با امام حسین جنگید شکست خورد.

بر اساس این گزارش، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور در هیأت حزب‌الله علوی خرم‌آباد خود را به گل آغشته کرد و در مراسم باشکوه عاشورای حسینی در خرم‌آباد شرکت کرد.

مراسم گل‌مالی یکی از سنت‌های قدیمی در این استان است که هرساله همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله در نقاط مختلف استان لرستان برگزار می‌شود و از پیر و جوان، مرد و زن در این آئین شرکت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز