خبرگزاری کار ایران

علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با ایلنا:

مسائلی که در دادگاه مطرح می‌شود، با حیثیت نظام سر و کار دارد / جلسه آینده ۱۹ آبان ماه

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۹۶۸

پانزدهمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی در حالی امروز ساعت ۹:۳۰ در دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد که همچون جلسات گذشته سید محمود علیزاده طباطبایی و وحید ابولمعالی به عنوان وکلای مهدی هاشمی او را همراهی می‌کردند.

پانزدهمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی امروز ساعت ۹:۳۰ در دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد و همچون جلسات گذشته سید محمود علیزاده طباطبایی و وحید ابولمعالی به عنوان وکلای مهدی هاشمی او را همراهی می‌کردند.


علیزاده طباطبایی در پایان پانزهمین جلسه دادگاه موکل خود در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه روند اخذ دفاعیات همچنان ادامه دارد، گفت: بنده ۲۲ سال است که مشغول وکالت هستم و در طول این مدت تاکنون هیچ‌گاه از ناحق دفاع نکرده‌ام.
وی با تاکید بر اینکه من همواره دفاع و حفاظت از حریم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را وظیفه خود می‌دانم، تصریح کرد: در دوره‌ای سفره‌ای در کشور پهن شده بود و عده‌ای بر سر آن نشسته بودند اما اکنون که این سفره جمع شده است این فضا برایشان سنگین است و مدام فضاسازی می‌کنند.
وکیل مهدی هاشمی با بیان اینکه بخشی از دشمنی‌های موجود با آیت الله هاشمی مربوط به داخل و بخشی دیگر مربوط به خارج کشور است، گفت: علت اینکه دادگاه مهدی هاشمی علنی برگزار نمی‌شود هم همین است که ما مسائلی را مطرح می‌کنیم که نمی‌شود آن را افشا کرد چراکه با حیثیت نظام سر و کار دارد.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه درخواست رسایی و چد تن از نمایندگان برای علنی شدن دادگاه مهدی هاشمی به کجا رسید، یادآور شد: اگرچه خود ما هم از روز اول تاکید و درخواست داشتیم که دادگاه علنی باشد و از این مساله استقبال کرده و می‌کنیم اما گویا قاضی پرونده در پاسخ به رسایی عنوان کرده که تشخیص علنی بودن یا نبودن جلسات دادگاه با رئیس آن است.


علیزاده طباطبایی در پایان با اشاره به جلسه آینده دادگاه موکل خود گفت: جلسه آینده روز دوشنبه ۱۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز