خبرگزاری کار ایران

امیدواری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درخصوص نتیجه مذاکرات هسته‌ای

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۹۶

انتخاب کمیته اجرایی همایش سراسری اصلاح طلبان یکی از مصوبات جلسه شورای هماهنگی اصلاحات بود و این شورا با برگزاری همایش بزرگ اصلاح‌طلبان سعی در تسهیل حضور سلایق مختلف سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو در جهت وحدت و انسجام هرچه بیشتر اصلاح طلبان را دارد.

جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور اکثریت اعضا عصر روز گذشته(یکشنبه) در دفتر مرکزی حزب اراده ملت ایران تشکیل شد و اعضای این شورا درخصوص به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای ایران اظهار امیدواری کردند.

به گزارش ایلنا، پس از پایان این جلسه احمد حکیمی‌پور رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این خصوص اظهار داشت: انتخاب کمیته اجرایی همایش سراسری اصلاح طلبان یکی از مصوبات جلسه شورای هماهنگی اصلاحات بود و این شورا با برگزاری همایش بزرگ اصلاح‌طلبان سعی در تسهیل حضور سلایق مختلف سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو در جهت وحدت و انسجام هرچه بیشتر اصلاح طلبان را دارد.

امیدواری به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای ایران و رصد رویدادهای بین المللی از دیگر مباحثمطرح شده در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بود.

به گفته احمد حکیمی‌پور، بلاتکلیفی وزارت علوم نگرانی اعضای این شورا را در پی داشته است.

وی در خاتمه ضمن تبریک انتصاب ریاست جدید رسانه ملی آقای دکتر محمدعلی سرافراز گفت: ارتقا جایگاه رسانه ملی و بی طرفی در انعکاس اخبار جریانها و طیف های مختلف سیاسی قانونی کشور که جزیی از رسالت رسانه ملی می‌باشد، خواست اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز