خبرگزاری کار ایران

ناوگروه سی‌ و یکم نیروی دریایی ارتش به کشور بازگشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۲۷

این ناوگروه در طول مدت اعزام چندین مرحله با دزدان دریایی درگیری مستقیم داشت که موفق به نجات ۶ کشتی تجاری و نفتکش ایرانی و خارجی شده است و در آخرین درگیری خود در ۱۰ روز اخیر توانست یک نفتکش ایرانی را در محدوده تنگه باب المندب از حمله دو فروند قایق دزدان دریایی نجات دهد و دزدان دریایی را با اجرای آتش به موقع متواری کند.

ناوگروه سی‌ و یکم ارتش جمهوری اسلامی ایران در اسکله منطقه سوم نیروی دریایی ارتش پهلو گرفت.

به گزارش ایلنا، ناوگروه سی و یکم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن «جمهوری اسلامی ایران بایندر» و ناو پشتیبانی رزمی «بندرعباس» که اوایل مردادماه ماه سال جاری به آب‌های آزاد اعزام شده بود، در اسکله منطقه سوم این نیرو پهلو گرفت.

مراسم استقبال از این ناوگروه با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، رییس عقیدتی سیاسی این نیرو و مقام های لشکری و کشوری استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

براساس این گزارش، این ناوگروه در طول مدت اعزام چندین مرحله با دزدان دریایی درگیری مستقیم داشت که موفق به نجات ۶ کشتی تجاری و نفتکش ایرانی و خارجی شده است و در آخرین درگیری خود در ۱۰ روز اخیر توانست یک نفتکش ایرانی را در محدوده تنگه باب المندب از حمله دو فروند قایق دزدان دریایی نجات دهد و دزدان دریایی را با اجرای آتش به موقع متواری کند.

سی و دومین ناو گروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشورمان در قالب دو فروند شناور، شامل ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «جماران» به عنوان سرفرماندهی و ناو جمهوری اسلامی ایران «بوشهر» به عنوان پشتیبانی همزمان با عاشورای حسینی به خلیج عدن اعزام شده و اکنون در مسیر ماموریت خود در اقیانوس هند در حال حرکت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز