خبرگزاری کار ایران

سردار علی فدوی در جمع پاسداران سپاه نینوا:

امروز با دشمن در خانه‌اش مقابله می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۱۰۱

امریکائی ها به تصور باطل خود می‌خواستند طی چند هفته دولت سوریه را ساقط کنند اما در حال سپری کردن سال چهارم مقاومت مردم سوریه هستیم و به اذعان خود امریکائی ها جمهوری اسلامی عاملی بوده که تمامی برنامه های آنها را با شکست روبرو کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و حضور امام خامنه‌ای(مد‌ظله العالی) در مرزهایی خیلی دورتر از مرکز انقلاب اسلامی و به تعبیری در خانه دشمن به مقابله با دشمنان می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سپاه نینوا استان گلستان گفت: صحبت های امام(ره) در پاسداران بروز عملی پیدا کرده و سپاه به عنوان مجموعه ای کامل و یکپارچه توانسته است انقلاب اسلامی را که نمایندگی جبهه حق را دارد در مقابل تهدیدهای دشمن پاسداری کند.

فدوی با اشاره به اینکه نبرد حق وباطل در این برهه از زمان بر سر جغرافیا و منطقه نفوذ نیست، گفت: این نبرد چون ماهیت حق و باطلی دارد نمی تواند به تعامل برسد و جریان حق توانسته با شتاب بسیار بالا روند خودش را ادامه دهد و این نبرد را به نفع به پیش ببرد.

وی همچنین حمله آمریکائی ها به افغانستان و عراق و تجاوز صهیونیست ها به لبنان و فلسطینی‌ها را اقداماتی شکست خورده بیان کرد و گفت: به تعبیر منابع خود امریکائی ها و صهیونیست ها شرایط جبهه آنها قبل از حمله و بعد از حمله در این صحنه ها، قابل مقایسه نیست و تمام اقدامات آنها به نفع جبهه حق تغییر پیدا کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و حضور امام خامنه ای(مد‌ظله العالی) در مرزهایی خیلی دورتر از مرکز انقلاب اسلامی و به تعبیری در خانه دشمن به مقابله با دشمنان می پردازد.

وی با اشاره به اینکه جبهه باطل به سرکردگی امریکا به دنبال سقوط دولت سوریه بود تصریح کرد: امریکائی ها به تصور باطل خود می‌خواستند طی چند هفته دولت سوریه را ساقط کنند اما در حال سپری کردن سال چهارم مقاومت مردم سوریه هستیم و به اذعان خود امریکائی ها جمهوری اسلامی عاملی بوده که تمامی برنامه های آنها را با شکست روبرو کرده است.

فدوی تصریح کرد: پس از ۲۶ سال از جنگ تحمیلی جمهوری اسلامی با قدرت بازدارندگی خود اجازه یک نگاه چپ به انقلاب اسلامی را نداده است واین بازدارندگی نتیجه بنیادین بودن جریان حق و استطاعتی است که روال دائمی داشته و با توجه به نیازهای زمان و استفاده از فرصت های بوجود آمده همچنان به نحو احسن ادامه دارد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت، منطقه خلیج فارس گفت: امریکائی‌ها امروز با شعار تامین امنیت انرژی دنیا در منطقه خلیج فارس که مهترین نقطه جغرافیای عالم است حضور پیدا کرده اند تا حضور خود را مشروع و موجه جلوه دهند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه وجود منابع سرشار انرژی در منطقه خلیج فارس را عامل مهم اهمیت این منطقه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون بشکه نفت خام از خلیج فارس خارج می گردد و پیش بینی‌ها می شود در سال ۲۰۲۰ این رقم به ۴۰ میلیون بشکه نفت هم برسد و این نشانگر نیاز دنیا به انرژی که شاخص در رشد اقتصادی به شمار می رود، است.

فدوی در پایان خاطرنشان کرد: اقتدار و توانمندی های نیروی دریایی سپاه با سالهای جنگ تحمیلی قابل مقایسه نیست، ما امروز با تمام توان آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن را داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز