خبرگزاری کار ایران

جواد اطاعت در غرفه ایلنا:

مجلس بیش از این وزارت علوم را با چالش مواجه نکند

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۲۸۴

ایرادی که در مسئله انتخاب وزرا به اصول‌گرایان وارد است این است که فکر می‌کنند در دولت جدید هم باید سیاست‌های پیشین دنبال شود در حالی که این تقاضای معقولی نیست.

جواد اطاعت از غرفه خبرگزاری کار ایران(ایلنا) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد اطاعت در غرفه ایلنا در خصوص نمایشگاه امسال مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: فضای نمایشگاه امسال نسبت به دوره‌های گذشته تغییرات عمده‌ای کرده است و بنده این فضا را مثبت‌تر می‌بینم. همه به لحاظ تنوع مطالب و رسانه‌ها می‌‌توان این تغییر را به خوبی احساس کرد.

استاد دانشگاه شهید بهشتی در خصوص وضعیت آموزش عالی اظهار داشت: باید از آقای روحانی تشکر کنیم که همواره روی دیدگاه‌هایی که دارد پیش می‌رود. ایرادی که در این زمینه نسبت به اصولگرایان وارد است این است که فکر می‌کنند در دولت جدید هم باید سیاست‌های پیشین دنبال شود در حالی که این تقاضای معقولی نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره فخرالدین احمدی دانش آشتیانی گزینه جدید دولت برای تصدی وزارت علوم تصریح کرد: دیدگاه بنده در این خصوص مثبت است و فکر می‌کنیم که مجلس هم دیگر باید پیش از این وزارت علوم را با چالش مواجه نکند و از وزیر پیشنهادی علوم حمایت کند تا با رای قاطعی وارد وزارت علوم شود.

مشروح مصاحبه ایلنا با جواد اطاعت متعاقبا منتشر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز