خبرگزاری کار ایران

محمد بسته نگار در بازدید از غرفه ایلنا؛

برای تکرار نشدن شرایط دولت سابق فعالیت می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۳۸۹

امیدوارم با فراهم آمدن شرایط جدید و باز شدن فضای سیاسی، روزنامه‌نگاران بتوانند به فعالیت خود که همان آگاهی رسانی و روشنگری اذهان عمومی است بپردازند.

محمد بسته نگار، فعال سیاسی ملی مذهبی با حضور در بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه ایلنا بازدید کرد و به بیان دیدگاه های خود پرداخت.

محمد بسته نگار در گفت و گو با خبرنگار ایلنا؛ ضمن اشاره به مشکلات خبرنگاران و حوزه مطبوعات اظهار امیدواری کرد: انجمن صنفی روزنامه نگاران با روی کار آمدن دولت جدید بار دیگر به کار خود ادامه دهد، به عملکرد فعالان ملی مذهبی در عرصه انتخابات و دلایل حضور آنها اشاره کرد.

این فعال سیاسی دلایل حضور فعالان ملی مذهبی در انتخابات را فراهم کردن فضایی برای تکرار نشدن شرایط دولت سابق دانست.

وی افزود: اینکه فعالان ملی مذهبی در هر شرایطی عرصه فعالیت و حضور در تغییرات و تحولات اجتماعی را با رعایت قانون اساسی خالی می‌کنند.

بسته نگار همچنین مسائل و مشکلاتی را که همواره در طول تاریخ بر سر راه اصحاب خبر و رسانه وجود داشته برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با فراهم آمدن شرایط جدید و باز شدن فضای سیاسی، روزنامه‌نگاران بتوانند به فعالیت خود که همان آگاهی رسانی و روشنگری اذهان عمومی است بپردازند.


گفت و گوی مفصل و مشروح با محمد بسته نگار به زودی در خبرگزاری ایلنا منتشر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز