خبرگزاری کار ایران

مصباحی مقدم در گفت‌و‌گو با ایلنا:

روند کار جامعه روحانیت همچون گذشته است

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۶۳۰

خط مشی ما در فقدان آیت الله مهدوی کنی مانند گذشته خواهد بود و تغییری در روند کار صورت نخواهد گرفت.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد که روند کار جامعه روحانیت مبارز همچون گذشته است و تغییری در آن ایجاد نخواهد شد.

غلامرضا مصباحی مقدم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در ارتباط با این سوال که با فقدان آیت الله مهدوی کنی معیارهای جامعه روحانیت مبارز در اتحاد با سایر طیف‌های اصولگرایی تا چه اندازه تغییر می‌کند؟ تاکید کرد: خط مشی ما در فقدان آیت الله مهدوی کنی مانند گذشته خواهد بود و تغییری در روند کار صورت نخواهد گرفت.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به خط مشی گذشته، شما بین اصولگرایان سنتی، پایداری‌ها و احمدی نژادی‌ها تمایل به اتحاد با کدامیک دارید؟ گفت: بنده سخنگو بوده و در تبیین خط مشی‌ها و سیاست‌ها اختیاری ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که در شرایطی که برخی چهره‌های اصولگرایی بر وحدت حداکثری اعتقاد داشته و در مقابل برخی دیگر بر کنار زدن تندرو‌ها در تهیه لیست مشترک انتخاباتی تاکید دارند جامعه روحانیت مبارز چه تصمیمی خواهد گرفت؟ نیز خاطرنشان کرد: من به این سوال پاسخ نمی‌دهم چون حاشیه‌ای است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز