خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور:

سپاه، وزارت اطلاعات و ناجا در پرونده اسیدپاشی همکاری می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۳۵۳

اکنون چتر گسترده بررسی افراد در اصفهان در حال جمع شدن است تا بتوانیم مظنونین اصلی قضیه را از میان تمام فرضیه های پیش بینی شده، جمع کرده و به نتیجه برسیم و در صورت دستیابی به نتیجه قطعی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با تشریح فعالیتهای گسترده مأموران آگاهی ناجا و نهاد های مختلف برای یافتن متهم این پرونده افزود: پلیس براساس تمام فرضیه های مطرح شده مجبور به گستردن چتر بررسیها شده و عملیات کم سابقه ای را برای کشف جرم در این پرونده صورت داده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ذوالفقاری با بیان اینکه هر هفته جلسه ای برای رصد اقدامات انجام شده در معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور برگزار می شود، تصریح کرد: اکنون چتر گسترده بررسی افراد در اصفهان در حال جمع شدن است تا بتوانیم مظنونین اصلی قضیه را از میان تمام فرضیه های پیش بینی شده، جمع کرده و به نتیجه برسیم و در صورت دستیابی به نتیجه قطعی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با تأکید بر اینکه کشف جرم موضوعی تخصصی و فنی است، گفت: برخی مواقع در روند کشف جرم، ما با یک تلفن و یا خبری کوچک توانسته ایم به نتیجه برسیم و گاهی نیز فعالیت های گسترده ای انجام می شود که زمان بر است.

وی اضافه کرد: فضای اولیه ای که در خصوص اسیدپاشی در اصفهان شکل گرفت و بخصوص بحثهای رسانه ای پیرامون آن، موجب شد تا کار کشف جرم با مشکل مواجه شود، بنابر این تأکید داریم تا رسیدن به نتیجه قطعی از گمانه زنی ها و بیان احتمالات در رسانه ها خودداری شود.

ذوالفقاری گفت: مسئولیت پیگیری این پرونده برعهده کارآگاهان و مسئولان پلیس آگاهی ناجا است و نیروهای زبده و فنی در مرکز و استان اصفهان در حال فعالیت هستند تا به نتیجه قطعی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز